دست رد گزینه‌های جانشینی طاهری به سینه وزیر ورزش!/ باید بمانی و بحران را مدیریت کنی

وزیر ورزش و جوانان به صورت تلویحی با چند گزینه برای جانشینی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت کرده اما هیچ یک نپذیرفته‌اند در شرایط کنونی، مدیریت این باشگاه را بر عهده بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حضور در مراسم اربعین حسینی راهی کربلا شده اما خداحافظی او از کارمندان باشگاه و استعفای شفاهی به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل شده است.

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان رسما اعلام کرد طاهری هیچ استعفایی به صورت کتبی ارائه نداده و البته برای پنجمین بار با استعفای شفاهی او نیز مخالفت شده است. هر چند مدیرعامل کنونی باشگاه پرسپولیس در زمان محمود گودرزی، وزیر پیشین ورزش و جوانان بر صندلی ریاست باشگاه سرخ‌پوش پایتخت تکیه زد اما مسعود سلطانی‌فر نیز رابطه خوبی با طاهری دارد و ایجاد تغییرات در رأس دو باشگاه بزرگ پایتخت را به صلاح نمی‌داند.

البته سلطانی‌فر به صورت تلویحی با چند گزینه برای جانشینی طاهری صحبت کرده اما هیچ یک نپذیرفته‌اند در شرایطی که پرسپولیس از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم است و امکان جذب بازیکن ندارد، مدیریت این باشگاه را بر عهده بگیرند. به همین دلیل سلطانی‌فر قویا تأکید دارد طاهری تحت هر شرایطی به کار خود ادامه دهد و بحرانی که خودش یکی از مسببان ایجادش بوده را مدیریت کند.

604

کد خبر: 866624

وب گردی

وب گردی