حسینی:شماره یک رحمتی است، من شماره 22!/نیم فصل می‌خواستم از استقلال جدا شوم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت:زمانی که متوجه شدم در جام حذفی بازی نمی‌کنم خیلی ناراحت شدم و حتی قصد داشتم از استقلال بروم اما خدا را شکر که جواب صبرم را گرفتم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از رادیو تهران، سیدحسین حسینی در خصوص اینکه این روزها شرایطش در استقلال به عنوان گلر اصلی خوب شده و حتی به تیم ملی هم دعوت شده است اظهار داشت: نه شماره یک که مهدی رحمتی است و من همان شماره 22 هستم.

وی در خصوص دعوتش به تیم ملی گفت: در اردویی که دعوت شدم از کی‌روش تشکر می‌کنم که بازی‌های من را دیدند. 3 روز در اردو بودیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم.اگر در تمرینات بیشتر باشیم مسائل بیشتری یاد می‌گیریم و امیدوارم که دوباره دعوت شوم.

دروازه بان استقلال در خصوص حمایت تماشاگران و اینکه این روزها مسلط شده است گفت: از تماشاگران استقلال تشکر می‌کنم و زمانی که بازی نمی‌کردم به من روحیه می‌دادند. حتی در روزهایی که بازی نمی کردم آنها از من حمایت می کردند و انرژی مثبتی به من می دادند. وقتی در تیم‌های بزرگ حمایت هواداران را داشته باشی بهتر می‌توانی کار کنی.امیدوارم که بتوانم محبت آنها را جبران کنم.

وی درباره حضور شفر در استقلال گفت: شفر مربی بزرگی است. زمانی که او به استقلال آمد بازیکنان اعتماد به نفس لازم را نداشتند اما او در این مدت کوتاه آنقدر روی این مساله کار کرد تا بازیکنان اعتماد به نفس پیدا کردند. الان استقلال بازی های خوبی از خود ارائه می دهد و امیدوارم در ادامه لیگ هم موفق باشیم.شفر قبل از بازی ها به بازیکنان اعتماد به نفس خوبی می‌دهد.

وی درخصوص اینکه قصد جدایی از استقلال را داشت گفت: راستش را بخواهید می‌خواستم جدا شوم. وقتی متوجه شدم در جام حذفی بازی نمی کنم ناراحت شدم و تصمیم گرفتم جدا شوم و حتی می خواستم با یک تیم در نیم فصل به توافق برسم اما بخدا را شکر که جواب صبرم را گرفتم.وقتی هواداران فهمیدند من بازی نمی‌کنم اعتراض کردند که چرا به من بازی نمی‌رسد. من 25 سالم است و خدا را شکر می‌کنم که توانستم جایم را در تیم پیدا کنم.

گلر استقلال با تاکید بر اینکه 5 ماه است ازدواج کرده است گفت:دوست دارم در وهله اول به تیم ملی راه پیدا کنم و در تیم ملی به عنوان دروازه بان شماره یک حضور داشته باشم.

وی در خصوص اینکه چند کلین شیت کرده است گفت: فکر می‌کنم دروازه‌بانی به کلین شیت نیست اما این روزها مد شده است!من فکر می‌کنم 2 بار کلین شیت در این فصل کرده‌ام.

در پاسخ به این سوال که چرا علیرضا منصوریان نتوانست در استقلال موفق باشد گفت: قبل از هر چیز باید از سرمربی سابقم تشکر کنم چون 5 سال پیش او من را به مربیان استقلال معرفی کردند. ما تلاش زیادی کردیم و همه بازیکنان هم همین کار را کردند. همه چیز دست به دست داد ولی نشد.

حسینی در خصوص اینکه الگویش در دروازه‌بانی چه کسی است با خنده گفت: بوفون.

602

کد خبر: 866641

وب گردی

وب گردی