دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تهران با رییس جمهور برگزار شد

جلسه اعضای شورای شهر و شهردار تهران با رئیس جمهور کشورمان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم، پیش از ظهر امروز دیدار اعضای شورای شهر و شهردار تهران با حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان برگزار شد.

به گفته علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران 5 محور به عنوان اهم موضوعاتی که در جلسه رئیس جهور با مسئولان مدیریت شهری مطرح خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران محور انتظار شهروندان در فرصت کم‌نظیری که در راستای همگرایی بخش‌های تصمیم‌گیر کشور ایجاد شده و تاکید بر اینکه روش‌هایی باید انتخاب شود که این سرمایه اجتماعی تقویت شود را نخستین محور جلسه فردا مطرح کرد.

اعطا تبادل نظر در خصوص مهمترین چالش‌های پیش روی شهر تهران از جمله آلودگی هوا، حمل و نقل و ترافیک و آسیب‌های اجتماعی محور دیگر جلسه فردا خواهد بود.

وی همچنین ارائه گزارشی مالی و اقتصادی در حوزه مدیریت شهری به رئیس‌جمهور و ارائه راهبردهای کلانی که شورا در این خصوص تصمیم گرفته است را دیگر محور مطرح شده برای جلسه فردا عنوان کرد. بافت فرسوده و مشکلات پیرامون این معضل در سطح شهر تهران به عنوان یکی از چالش‌های جدی شهر تهران دیگر محوری است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه فردا با رئیس‌جمهور مطرح خواهند کرد. همچنین تلاش جهت همگرایی بیشتر در خصوص با لوایح مدیریت شهری که هم‌اکنون در دولت مطرح می‌باشد به خصوص دو طرح مدیریت یکپارچه شهری و درآمد پایدار شهرداری تهران از دیگر مباحثی است که به گفته علی اعطا در جلسه فردا اعضای این شورا با رئیس‌جمهور مطرح خواهد شد.


706

کد خبر: 866659

وب گردی

وب گردی