محمودزاده: باشگاه های بدهکار از جذب بازیکن درنقل و انتقالات نیم فصل محروم هستند

فریبرز محمود زاده ، رییس کمیته نقل و انتقالات از شرایط جذب بازیکن در نیم فصل خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، فریبرز محمودزاده در خصوص مشکلات حقوقی اداری موجود در باشگاه های لیگ برتر و دسته اول گفت: با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر و دسته اول ، باشگاه های بدهکار در صورتی می توانند در زمان نقل و انتقالات نیم فصل ، بازیکنان جدید جذب کنند، که نسبت به تسویه حساب بیست(20) درصد از کل مبلغ بدهی هایشان و همچنین به اندازه ی مبلغ قرارداد بازیکنان جدید جذب شده در نیم فصل ، نزد کمیته انضباطی اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: باشگاه ها می بایست درخصوص تعیین تکلیف پرونده های مفتوحه در کمیته های تعیین وضعیت و انضباطی که منجر به صدور رای شده ، نیز اقدام کنند. زمان نقل و انتقالات لیگ برتر از بیست و هشتم (28)آذرماه لغایت بیست و ششم (26)دی ماه و لیگ دسته اول از سی ام(30) آذرماه لغایت بیست و هشتم(28) دی ماه می باشد.لازم به ذکر است که زمان نقل و انتقالات نیم فصل طبق قوانین فیفا نمی بایست از 28 روز تمام یا 4 هفته بیشتر باشد که این بازه زمانی برای باشگاه های لیگ برتر و دسته اول نیز رعایت شده است.

محمودزاده در پایان گفت : پس از حل مشکلات باشگاه های مورد اشاره ، مجوزهای لازم از سوی دبیر کل فدراسیون و رییس سازمان لیگ فوتبال، جهت ثبت قرارداد وصدور مجوز بازی صادر می شود . در غیر اینصورت باشگاه های بدهکارازهرگونه نقل و انتقال بازیکنان جدید در بازه ی زمانی نیم فصل محروم می باشند.

602

کد خبر: 866676

وب گردی

وب گردی