تهران نفس ندارد/بررسی کیفیت هوای پایتخت تا نیمه آبان + نمودار

بر اساس بررسی کیفیت هوای تهران طی 15 روز گذشته می توان دریافت پایتخت 13 روز با شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه، یک روز با شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه و یک روز با هوای سالم را تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز،نیمه اول آبان ماه پایتخت، نفس ها به شماره افتاد به طوری که تنها یک روز با هوای سالم را تجربه کرد و در باقی روزها هوای پایتخت ناسالم بود حتی در 12 آبان ماه نیز در شرایط ناسالم برای تمامی افراد جامعه قرار گرفت.

نمودار زیر کیفیت هوای تهران را طی 15 روز گذشته نشان می دهد:

بر اساس بررسی نمودار می توان دریافت طی 15 روز گذشته هوای تهران 13 روز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه، یک روز در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه و یک روز هوای سالم را تجربه کرده است.میزان ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در دوازدهم آبان ماه به بیشترین میزان خود (115) و در دوم آبان ماه در کمترین میزان خود(97) بوده است. همچنین میزان ذرات معلق کمتر از 10 میکرون در دوازدهم آیان بیشترین میزان (151) و در دوم آبان ماه به کمترین میزان خود(73) رسید.

میزان منواکسید کربن هوا نیز در دوازدهم و چهاردهم آبان ماه کمترین میزان (32) و در دهم آبان ماه به بیشترین میزان خود(64 ) رسید.

خبرنگار : نیوشا یعقوبی

701

کد خبر: 866731

وب گردی

وب گردی