ارجاع پرونده «حمید صفت» به کمیسیون پزشکی قانونی

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از ارجاع پرونده «حمید صفت» به کمیسیون پزشکی قانونی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا ،محمد شهریاری با بیان این مطلب گفت: این پرونده جهت بررسی علت دقیق مرگ ناپدری این خواننده به کمیسیون پزشکی قانونی ارجاع شده است.

قاضی شهریاری افزود :22 شهریور ماه سال جاری که حمید صفت از زندان به دادسرای جنایی تهران منتقل و علت مرگ ناپدری‌اش به وی اعلام شد. اولیای دم مقتول برای حمید صفت به خاطر قتل پدرشان درخواست قصاص کردند و از مادر این خواننده رپ هم شکایت کردند.

گفتنی است مسعود قادی پاشا، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران ۱۹ شهریور ماه نیز در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرده بود که نتیجه آزمایش‌های پزشکی قانونی پیرامون علت فوت ناپدری «حمید صفت» مشخص شده است و نتیجه به مرجع قضایی اعلام می‌شود.

محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی ۲۸ مرداد ماه سال جاری از تشکیل پرونده برای «حمیدرضا صفت» خواننده رپ به اتهام قتل و انجام تحقیقات در این خصوص خبر داد و گفته بود که این خواننده به ارتکاب جنایت و قتل همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرده و دو، سه روز پیش متهم با ناپدری خود درگیر شد و روز 28 مرداد ماه ناپدری اش در بیمارستان فوت کرد. متهم اکنون در بازداشت موقت است و وی مرتکب قتل عمد شده است.

705

کد خبر: 866754

وب گردی

وب گردی