خدمت‌رسانی کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت به زوار اربعین

رئیس امور ایثارگران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت در حرکتی خود جوش برای همکاری با سازمان هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی عازم نجف اشرف شدند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، جهانبخش امینی اظهار کرد: همکاران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با همکاری جمعیت هلال احمر به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، در مرکز درمانی واقع در محور نجف –کربلا مستقر شدند.

او افزود: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای رفاه حال زائران، در محور نجف -کربلا درمانگاه‌های مختلف برپا کرده که یکی از این درمانگاه‌ها، درمانگاهی است که با مشارکت جمعیه النور الخیریه کشور عراق در محل ساختمان موکب این جمعیت در ۱۵ کیلومتری شهر مقدس کربلا واقع در عمود ۱۰۹۲ برپا شده است.

رئیس امور ایثارگران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد: در این درمانگاه پزشکان، پرستاران، تکنسین های دارویی و کارشناسان بهداشت که عمدتا داوطلبانه و به صورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمات دارویی و درمانی هستند، حضور دارند.

جهانبخش امینی افزود: توصیه ما به زائران عزیز رعایت مسائل بهداشتی و بهداشت فردی و رعایت در نوشیدنی‌های بین راهی و همچنین استفاده از ماسک است که با توجه به وجود گرد و غبار در هوا استفاده از ماسک تاثیر مهمی در جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های ویروسی دارد.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، برای ارائه خدمات درمانی به بانوان شرکت کننده در راهپیمایی اربعین حسینی نیز اقدام به راه اندازی درمانگاه ویژه بانوان در مرکز ارائه خدمات درمانی مستقر در عمود ۱۰۹۲ کرده است که پرستاران این درمانگاه عمدتا از نیروهای باسابقه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هستند.

ویزیت مراجعان و ارجاع ادامه روند درمانی به بخش پرستاری، تزریقات عضلانی و وریدی، سرم تراپی، پانسمان‌های متعدد، نوار قلب، گرفتن قند خون و تزریق و تجویز داروهای مختلف از عمده خدماتی است که در این درمانگاه ارائه می‌شود.

402

کد خبر: 866757

وب گردی

وب گردی