۲۰ درصد تخفیف برگزاری جشن ازدواج، برای دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی

کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی تسهیلاتی برای فارغ التحصیلان این دانشگاه ایجاد نموده تا در برگزاری جشن ازدواج، از تخفیف حداقل 20 درصد برخوردار شوند.

به گزارش ایسکانیوز، دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد که عضو کانون فارغ التحصیلان این دانشگاه باشند، می‌توانند از تسهیلات ممتاز و تخفیف حداقل ۲۰ درصدی در خدمات تشریفات و پذیرایی جشن ازدواج و سایر مراسم‌های خانوادگی خود بهره‌مند شوند.

این تفاهم ویژه مراسم ازدواج فارغ التحصیلان و سایر مراسم‌های خانوادگی شامل کلیه خدمات ارائه شده از قبیل پذیرایی، تشریفات، تهیه غذا، گل آرایی، چایخانه سنتی، آتش‌بازی و ... در شهر تهران و حومه است.

طبق این تفاهم‌نامه، فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده آنها می‌توانند برای قراردادهای تا 10 میلیون تومان از 20درصد تخفیف پذیرایی، برای قراردادهای 10 تا 30 میلیون تومان از 20درصد تخفیف پذیرایی و خمات، برای قراردادهای 30 تا 60 میلیون تومان از 20 درصد تخفیف پذیرایی و خدمات به همراه شیرینی مراسم یا گل میز غذا و برای قراردادهای بیش از 60 میلیون تومان از 25درصد تخفیف پذیرایی و خدمات به همراه چایخانه سنتی یا آتش‌بازی استفاده کنند.

‌متقاضیان دریافت این تسهیلات می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق نشانی اینترنتی www.aiau.ir و یا شماره 88777502 (از ساعت 8 تا 18) اقدام کنند.

کد خبر: 866776

وب گردی

وب گردی