ایجاد نظام جامع روابط‌ عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ضیائی مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی و سایر مدیران کل سازمان مرکزی ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رضا همدانچی در این جلسه ضمن تشکر از دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر ضیائی مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی به دلیل اعتماد برای سپردن مسئولیت این اداره کل، ابراز امیدواری کرد با همراهی تمامی همکاران روابط‌عمومی بتواند پاسخ این اعتماد را به شایستگی بدهد.

مدیرکل روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت در هر بخش از دانشگاه به دلیل برخورداری نهادهای علمی، بدنه نخبگی و حضور اساتید و دانشجویان، الزامات و ظرایف خاص خود را داراست، گفت: این ظرافت‌ها در روابط‌عمومی دانشگاه‌ها و بخصوص در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان دوچندان می‌شود.

سیاست‌گذاری در حوزه روابط‌عمومی باید متناسب و در شأن دانشگاه باشد

وی افزود: از این رو لازم است سیاست‌گذاری در حوزه‌های ارتباطات، اطلاع‌رسانی و تبلیغات که مجموعه وظایف روابط‌عمومی را تشکیل می‌دهند، متناسب و در شأن یک نهاد علمی باشد.

مدیرکل روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه از روابط‌عمومی هر سازمانی انتظار می‌رود که در دقت، سرعت و انجام وظایف و انضباط در کارها پیشتاز باشد، گفت: امیدوارم این مهم در روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نیز عملیاتی شود. البته تجهیز روابط‌عمومی در کنار تخصص‌محوری و اهتمام کارکنان به امور محوله، می‌تواند این پیشتازی را محقق کند.

همدانچی در ادامه به اهم برنامه‌های روابط‌عمومی دانشگاه در آینده پرداخت و گفت: ایجاد نظام جامع روابط‌عمومی در دانشگاه، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، اجرای سیستم مکانیزه خبررسانی، سیاست‌گذاری و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی بهینه و در شأن دانشگاه در سطح ملی و منطقه‌ای، ساماندهی وب‌سایت اصلی دانشگاه و بهبود وضعیت آن در رنکینگ ملی و بین‌المللی و... از جمله برنامه‌هایی خواهد بود که به همراهی همکاران روابط‌عمومی نسبت به اجرای آنها اقدام خواهیم کرد.

وی در پایان با قدردانی از زحمات و تلاش های دکتر جولایی مدیرکل سابق روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی برای وی آرزوی توفیق کرد.

کد خبر: 866828

وب گردی

وب گردی