تغییر استانداران به منظور انتقال تجربیات و ایجاد نوآوری انجام مى گیرد

وزیر کشور گفت: استاندار جدید مازندران جزو نیروهای جهادی، متدین، ولایی و با تجربه و با انگیزه بالایی است لذا امیدوارم کماکان نظر لطف و حمایت شما از استاندار ما ادامه یابد و از این حمایت ها بهره مند شویم.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز در جریان سفر به استان مازندران با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان با آیت الله نورالله طبرسی دیدار و گفتگو کرد.

وی در ابتدای این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهوری به ایشان طی سخنانی اظهار داشت: هدف از تغییر و جابجایی استانداران در دوره جدید انتقال تجربیات و ایجاد نوآوری در استان ها است و امیدواریم این تغییرات منشا خیر و برکت برای مردم باشد.

وزیر کشور افزود: در استان مازندران و در طول دولت یازدهم شرایط بسیار خوبی داشتیم به طوری که مازندران از نظر وحدت، انسجام و اتحاد از جمله استان های نمونه کشور بوده و این مسئله را مدیون لطف خداوند و زحمات و هماهنگی ها و راهنمایی های جنابعالی می دانیم زیرا هر کجا استاندار نیازمند کمک و مشورت بوده دریغ نکردید و همچنین بزرگان استان را همواره دعوت به وحدت کردید.

رحمانی فضلی تصریح کرد: استان مازندران با توجه به ظرفیت ها و مقدوراتی که داشته توانسته در بخش های مختلف خوب هزینه کند همچنین در زمینه جذب سرمایه گذاری خصوصی اقدامات خوبی انجام گرفته و پروژه های بزرگ و مهم استان نیز به خوبی هدایت شد.

وی با بیان اینکه در طول این مدت با تدبیر استاندار معضلاتی همچون سرمازدگی و یخ زدگی که منجر به خسارت هایی به کشاورزان و باغداران و مردم شده بود به خوبی کنترل و مدیریت شد افزود: الحمدلله با اقدامات انجام گرفته رضایت نسبی مردم حاصل شد.

وزیر کشور اضافه کرد: در زمینه هماهنگی و همکاری میان فرمانداران و بخشداران و مدیران دستگاه ها و نهادها در استان مازندران جزو استان هایی بود که هیچ اختلافی نداشت و تمامی مسئولان در استان با یکدیگر همکاری و هماهنگی داشتند.

رحمانی فضلی اظهار داشت: آقای اسلامی استاندار جدید مازندران جزو نیروهای جهادی، متدین، ولایی و با تجربه و با انگیزه بالایی است لذا امیدوارم کماکان نظر لطف و حمایت شما از استاندار ما ادامه یابد و از این حمایت ها بهره مند شویم.

901

کد خبر: 866885

وب گردی

وب گردی