جاماندگان از سفر اربعین بخوانند /ثبت نام در طرح «جامانده، زیارت نیابتی اربعین» ادامه دارد

بیش از2 هزار نفر در طرح «جامانده، زیارت نیابتی اربعین» که توسط فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در حال اجراست، ثبت نام کرده‌اند و ثبت نام در این طرح همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ثبت نام در طرح «جامانده، زیارت نیابتی اربعین» که به همت فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در حال برگزاری است، همچنان ادامه دارد و تا کنون بیش از 2 هزار نفر ثبت نام کرده‌اند. این طرح مورد توجه بسیاری از گروه‌های فرهنگی، هنرمندان، شخصیت‌ها و شهروندان تهرانی قرار گرفته است.

در طرح «زیارت نیابتی اربعین» همه مشتاقان زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) که بعد مسافت مانع رسیدن آنها به کربلای معلی و زیارت بارگاه منور امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) است، می‌توانند برای تجدید میثاق با آن حضرت و یا طلب حوائج به صورت حضوری یا اینترنتی در این طرح ثبت نام کنند و به زائران آن حضرت نیابت داده تا از جانب خود و یا بستگان (چه آنان که در قید حیات هستند و چه آنان که به رحمت ایزدی پیوسته‌اند) زیارت کرده و دو رکعت نماز زیارت به جای آورند.

پس از ثبت نام زائران و نائبان، فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات با آنها تماس گرفته و زائر و نایب را به هم معرفی می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این طرح تا ۱۷ آبان برابر با شب اربعین به غرفه «جامانده» از غرفه‌های ویژه‌برنامه «جلوه سوگ» در میدان امام حسین (ع) برپا شده است یا به سایت www.niyabati.ir مراجعه کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرید.

700

کد خبر: 866943

وب گردی

وب گردی