اصغر جن‌گیر دستگیر شد/20 میلیون سرقت به بهانه جن گیری

 مرد ٣٧ساله که از همکلاسی دانشگاهی‌اش به بهانه جن‌گیری ٢٠‌میلیون تومان سرقت کرده و آنها را ٥روز در خانه بیهوش کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز وقتی یک سرقت خانه در خیابان حاجی‌پور به کلانتری ١١٨ ستارخان اعلام شد، ماموران پلیس رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند. مالباخته در مقر پلیس در اظهاراتش اعلام کرد که همسر و دخترش جهت باطل‌کردن طلسم و جادو، شخصی به نام «اصغر» را به خانه‌شان دعوت کرده و این شخص با دادن نوشیدنی مسموم اقدام به بیهوش‌کردن آنها و در ادامه به سرقت ٢٠‌میلیون تومان طلا و جواهرات آنها کرده است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت منزل به شیوه بیهوشی» و به دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه ٣٤ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
دختر مالباخته که سارق توسط او و جهت جن‌گیری و باطل‌کردن طلسم به خانه دعوت شده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «اصغر همکلاسی من در دانشگاه است؛ زمانی که وی در جریان مشکلات خانوادگی ما قرار گرفت، اصرار بر این داشت که من جد بدی دارم و به همین علت زندگی ما خراب شده است؛ در ابتدا عنوان داشتم که این داستان‌ها را قبول ندارم اما او اصرار بر این داشت که اجازه دهم تا او جن‌گیری و باطل‌کردن طلسم را انجام دهد؛ نهایتا با اصرار اصغر قبول کردیم تا او به خانه ما بیاید.»
دختر مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «زمانی که اصغر به خانه ما آمد، جهت باطل‌کردن طلسم درخواست طلا و جواهرات داخل خانه را کرد؛ طلا و جواهرات را داخل ظرف آبی قرار داد؛ بعد از انجام کارهای رمالی، او ظرف آب‌طلا را به من و مادرم داد و عنوان داشت که باید این آب را بنوشیم؛ به محض نوشیدن آب، من و مادرم هر دونفرمان بیهوش شدیم تا این‌که پس از گذشت ٤ یا ٥روز در بیمارستان به هوش آمدیم. آن‌زمان متوجه شدیم که پدرم پس از تماس مکرر با من و مادرم، نگران ما شده و پس از مراجعت به خانه ما دونفر را با حالت بیهوش پیدا کرده و بلافاصله هر دونفرمان را با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل کرده‌اند.»
دستگیری متهم
با شناسایی اصغر ٣٧ساله محل سکونت وی در منطقه یافت‌آباد شناسایی و متهم ٧ آبان‌ماه دستگیر شد؛ متهم پس از دستگیری انتقال و به پایگاه دوم پلیس آگاهی به سرقت طلاها اعتراف کرد و عنوان داشت که این طلاها را تنها به قیمت ٣‌میلیون تومان فروخته است که در ادامه خریدار اموال سرقتی نیز در منطقه نازی‌آباد شناسایی شد. با توجه به اعتراف متهم، قرار قانونی از سوی دادیار پرونده صادر و تحقیقات تکمیلی از متهم در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

شهروند

700

کد خبر: 866984

وب گردی

وب گردی