برگزاری اردوی جهادی دانشجویان واحد خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در روستای شوراب

دانشجویان واحد خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه جمعی از متخصصان، پزشکان، پیراپزشکان با هدف خدمت رسانی به مردم مناطق محروم، عازم روستای شوراب شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبدا، معاون فرهنگی دانشجویی واحد خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی و ایجاد روحیه جهادی، 60 دانشجوی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی با برنامه ریزی و پیگیری های کانون جهادی دانشجویان واحد خودگردان و همکاری معاونت درمان دانشگاه، به بیش از پانصد نفر از مردم روستاهای شوراب و ماله گاله، خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی ارایه کردند.

حجت الاسلام "مهدی زمانیان" افزود: این خدمات، شامل پذیرش و غربالگری مراجعان از سوی دانشجویان، ویزیت از سوی متخصصان چشم پزشکی، قلب و عروق، جراح عمومی، اطفال، داخلی، زنان و زایمان، توانبخشی، دندانپزشکی و پزشک عمومی و همچنین مشاوره در زمینه های ترک اعتیاد، خانواده و مسایل مذهبی است.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه های شاد و آموزنده فرهنگی برای کودکان روستا، از دیگر برنامه های است که در این اردوی جهادی برگزار شد.
روستای شوراب، از توابع بخش مرکزی شیراز است که در دهستان سیاخ دارنگون قرار دارد؛ این روستا با 419 نفر(96 خانوار) جمعیت، در 68 کیلومتری شیراز واقع شده است.

کد خبر: 867048

وب گردی

وب گردی