انتشار خبری مبنی بر درگیری لفظی در شورا

حسن رسولی و محمدجواد حق شناس نسبت به انتشار خبری مبنی بر درگیری لفظی آنها انتقاد کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، در جلسه هفته گذشته در جریان انتخاب یکی از نمایندگان کمیسیون فرهنگی اجتماعی در شوراهای شهرداری میان دو عضو شورا اختلاف نظری ایجاد شد که برخی رسانه ها آن را به عنوان درگیری لفظی دو عضو انعکاس دادند.

در این جلسه محمدجواد حق شناس در خصوص این برداشت تذکر داد و گفت: نهادهای انتخابی مانند شوراها جای گفتگو، بحث، جدل و حتی مناقشه است زیرا وظیفه هر عضو حمایت از حقوق مردم است و این را نمی توان درگیری و شکاف میان دو عضو دانست.

وی ادامه داد: من و رسولی سابقه دوستی ۳۷،۳۸ ساله داریم و هیچ درگیری و بحثی بین ما نیست. بلکه در خصوص دفاع از حق مردم گفتگو کردیم حتی اگر این گفتگو و اختلاف نظر با صدای بلند باشد و باید بین نهاد انتخابی و انتصابی تفاوت قائل شویم.

در ادامه حسن رسولی عضو کمیسیون برنامه و بودجه نیز با بیان اینکه این نوع گمانه زنی ها تا پایان دوره نیز وجود دارد، گفت: آشنایی من و حق شناس به دوران جنگ برمی گردد و هیچ مشکلی با هم در این مورد نداریم این شورا شورای یکدستی است و این همگرایی و یکدستی سبب نمی شود که از تضارب آرا در صحن محروم شویم.

وی خطاب به رسانه هایی که به این صورت اخبار را منعکس می کنند، گفت: حالا که شورای پنجم با روی باز از حضور همه خبرگزاری ها استقبال کرده و شورای شیشه ای است اگر در خصوص این گونه امور سوالی دارند از طرفین سوال پرسیده شود تا رفع نگرانی شود.

706

کد خبر: 867081

وب گردی

وب گردی