موزه دفاع مقدس کار شگفت انگیزی برای به تصویر کشیدن مبارزه و پیرزوی کرده است/افتناح 10 موزه دفاع مقدس

  رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس : هیئت پاکستانی برای بازدید کارشناسان نظامی‌شان از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به منظور کسب و انتقال تجربه درخواست بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز سردار سرتیپ پاسدار بهمن کارگر در حاشیه بازدید ژنرال قمر جاوید باجوا رئیس ستاد ارتش پاکستان و هیئت همراه از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جمع خبرنگاران در مورد این بازدید افزود: از اینکه برای بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تشریف آوردند تشکر می‌کنیم؛ ما کشور پاکستان را کشور دوست و برادر می‌دانیم.
وی گفت: جاداشت که ژنرال قمر جاوید باجوا و هیات همراه ازخودگذشتگی، ایثار و مجاهدت رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس را در این موزه ببینند که بعد از بازدید از این کار بزرگی که انجام شده است تقدیر کردند.
کارگر تاکید کرد: هیئتی که همراه ژنرال بودند از ما درخواست کردند تا گروهی از کارشناسان نظامی‌شان جهت بازدید از موزه به ایران بیایند و از تجربیات ما در این خصوص استفاده کنند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به فعالیت ‌های فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: در 30 استان دیگر کشورمان نیز چنین موزه‌ هایی را در حال ساخت داریم که 10 موزه امسال افتتاح خواهد شد.
همچنین ژنرال قمر جاوید باجوا نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: این موزه یک کار شکفت انگیز برای به تصویر کشیدن مبارزه و پیرزوی است و من به شهدایی که در این مبارزه جان خود را از دست دادند و مردم ایران که از خاک خود دفاع کردند ادای احترام می کنم.
ژنرال قمر جاوید باجوا رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان در راس هیئت عالیرتبه نظامی با حضور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از این مجموعه فرهنگی بازدید کرد.
ژنرال قمر جاوید باجوا در بدو ورود به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور در یادمان شهدای گمنام این مجموعه به ساحت مقدس شهدا ادای احترام کرد.

705

کد خبر: 867113

وب گردی

وب گردی