یک حزب اصلاح‌طلب ۲۵ آبان مجمع عمومی برگزار می‌کند

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات جزئیاتی از مجمع عمومی این حزب را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام محمد زارع‌فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از برگزاری مجمع عمومی این حزب در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مجمع عمومی حزب مردمی اصلاحات در روز بیست‌وپنجم آبان امسال در محله کانون فرهنگی تربیتی فجر و از ساعت 15 و 30 برگزار می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری مجمع عمومی حزب مردمی اصلاحات از مسئولان و اعضای تمامی دفاتر استانی حزب دعوت کرده‌ایم و دفاتر تهران و شهرستان حزب مردمی اصلاحات نیز در این مجمع حضور دارند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به برنامه‌های مجمع عمومی این حزب، اظهار داشت: قرار است در این مجمع استراتژی آینده را تعیین و مشخص کنیم که براساس چه استراتژی قرار است در آینده فعالیت داشته باشیم.

حجت‌الاسلام فومنی با بیان به اینکه طبق قانون، احزاب باید تغییرات جزئی در اساسنامه‌شان ایجاد کنند، اظهارداشت: ما نیز در حزب مردمی اصلاحات طبق قانون این کار را انجام داده‌ایم و اولین حزبی هستیم که به قانون عمل کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: هنوز سخنران ویژه مجمع عمومی جبهه مردمی اصلاحات مشخص نیست، اما از رئیس خانه احزاب و دیگر آقایان برای سخنرانی و حضور در این کنگره دعوت کرده‌ایم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در پایان یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های مجمع عمومی این جبهه را بررسی عملکرد دولت در سال‌های اخیر دانست و خاطرنشان کرد: قرار است در این کنگره بررسی اجمالی از عملکرد دولت دولت دوازدهم داشته باشیم.

منبع: تسنیم

کد خبر: 867162

وب گردی

وب گردی