دیدار سختی برابر پرسپولیس خواهیم داشت/ به دنبال جبران امتیازات از دست رفته هستیم

دروازه بان تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و یک دیدار خارج از خانه سخت خواهیم داشت.

سعید جلالی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص دیدار با فولاد خوزستان و درخشش در این بازی عنوان کرد: بازی خوبی را ارائه دادیم اما متاسفانه موفق نشدیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. چند هفته ای می شود روی اشتباهات فردی بازیکنان و داوری نتیجه دلخواه را کسب نکرده ایم، اما هنوز دیر نشده و ما برای ادامه رقابت ها برنامه داریم. در دیدار برابر فولاد روی اشتباه داوری یک ضربه پنالتی برای حریف ما گرفته شد، در وهله موفق شدم توپ را مهار کنم اما در برگشت سرعت توپ زیاد بود و نتوانستم آن را بگیرم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا در ادامه رقابت ها دروازه ام را بسته نگه دارم.

وی در خصوص دیدار با پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: ما به طور کلی به دنبال کسب پبروزی و جبران امتیازات از دست رفته هستیم؛ پرسپولیس تیم قدرتمندی است و یک دیدار خارج از خانه سخت خواهیم داشت، اما بازیکنان ما با همدلی و هماهنگی کامل به میدان خواهند رفت تا سه امتیاز این بازی را کسب کنند. هدفمان کسب سهمیه آسیاست و برای آن تلاش خواهیم کرد.

دروازه بان تیم فوتبال پدیده مشهد در خاتمه در مورد تعطیلات لیگ برتر افزود: خوب یا بد باید با این شرایط کنار بیاییم؛ شاید برای برخی تیم ها خوب و برای برخی بد باشد اما هرچه باشد پای تیم ملی و منافع کشور در میان است. شاید بهتر باشد مسوولان با برنامه ریزی مناسب تری از به وجود آمدن برخی مشکلات جلوگیری کنند. برای تیم ملی کشورمان در همه عرصه ها آرزوی موفقیت دارم.

601

کد خبر: 867205

وب گردی

وب گردی