هیئت تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا از مرزهای پاکستان و هرمزگان بازدید می‌کنند

رئیس هیئت تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از بازدید این هیئت از مرز پاکستان و هرمزگان به همراه مسئولان چند وزراتخانه،‌ دستگاه‌های امنیتی، وزارت اطلاعات و هنگ مرزی طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، احمد انارکی محمدی رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به این که بیش از 22 دستگاه به اَنحاء مختلف در موضوع قاچاق نقش دارند، گفت: از تک تک این دستگاه‌ها دعوت کرده‌ایم تا به‌صورت جداگانه در نشست‌های ما حضور یابند و سؤالات ما را که در قالب 9 پرسش کلی تدوین شده است، پاسخ گویند.

وی با یادآوری بازدید میدانی چندی پیش اعضای هیئت تحقیق و تفحص از مرز بازرگان و وضعیت مقابله با قاچاق کالا در این مرز گفت: هفته آینده یا دو هفته بعد، نیز احتمالاً از مرز پاکستان یا مرز دریایی استان هرمزگان بازدید خواهیم کرد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان این بازدید، مسئولانی از ستاد مبارزه با قاچاق و ارز، وزراتخانه‌های مربوطه،‌ دستگاه‌های امنیتی، وزارت اطلاعات و هنگ مرزی، هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را همراهی خواهند کرد.

منبع:‌فارس

کد خبر: 867241

وب گردی

وب گردی