جزئیات دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته/رونمایی از تلویزیون تخصصی حمل و نقل

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذر در مصلای امام خمینی (ره) از رونمایی تلویزیون تخصصی حمل و نقل و برگزاری کنفرانس بین المللی ایمنی راه در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، سید قاسم بی ‌نیاز با اشاره به اینکه تلویزیون تخصصی حمل و نقل صد در صد توسط بخش خصوصی تأمین مالی و اجرا شده است، حاوی محتوای تصویری در خصوص برنامه‌ها و اخبار وزارت راه وشهرسازی است، اظهار داشت: در دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته کنفرانس ایمنی راه با مشارکت و حضور اساتید فدراسیون جهانی راه برگزار می ‌شود.

او ادامه داد: ۹۰ درصد فضای نمایشگاه در اختیار بخش خصوصی است و ارسال دعوت نامه نمایشگاه توسط فدراسیون جهانی راه به اعضاء برای حضور در نمایشگاه و ارسال فراخوان دعوت به نمایشگاه به شرکت های سازنده و تولیدکننده حوزه های حمل و نقل جهانی در چهار حوزه زمینی، هوایی، دریایی و ریلی انجام شده است.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی با اشاره به مشارکت ۱۵۰ شرکت بخش خصوصی تاکنون در نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته یادآور شد: کارگاه آموزشی آشنایی مقدماتی با فرایند ساخت و تحلیل شبکه در بخش برنامه ریزی و توسعه حمل و نقل نیز در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

بی نیاز با اشاره به برنامه‌های جنبی دومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته از برگزاری کارگاه آموزشی اهمیت بازدید ایمنی در تعمیر و نگهداری علایم و تجهیزات ایمنی راه ها و کارگاه آموزشی توسط شرکت راه آهن خبر داد.

دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذر طی سه روز با حضور شرکت‌ها و سازمان‌های حمل‌ونقل تابعه وزارت راه و شهرسازی و فعالان بخش خصوصی حمل‌ونقل شامل شرکت‌های مهندسی مشاور، پیمانکاران و صنایع وابسته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

401

کد خبر: 867286

وب گردی

وب گردی