ورود دستگاه قضایی به پرونده آتش سوزی کارخانه اکریلتاب بهشهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر از ورود دستگاه قضایی استان به پرونده آتش سوزی کارخانه اکریلتاب خلیل شهر در حوزه قضایی بهشهر خبرداد و گفت: علت حادثه اتصالات برقی اعلام شده است.

به گزارش ایسکانیوز ،علی صداقت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر ورود دستگاه قضایی استان به پرونده آتش سوزی کارخانه اکریلتاب خلیل شهر در حوزه قضایی بهشهر خبرداد و گفت: علت حادثه اتصالات برقی اعلام شده است.

وی افزود: طبق گزارش واصله از مرجع انتظامی بهشهر مبنی بر یک فقره آتش سوزی در انبار مواد اولیه کارخانه‌های اکریلتاب خلیل شهر درحوزه‌های قضایی بهشهر که حاوی الیاف از جمله پنبه و نخ‌های ریسندگی بود با دستور قضایی ماموران انتظامی با حضور در محل و عملیات امداد رسانی توسط عوامل آتش نشانی بهشهر، نکاء، گلوگاه، خلیل شهر و ساری بدون تلفات جانی مهار شد.

این مقام قضایی با بیان اینکه دستورات قضایی لازم در این خصوص صادر شده است، اضافه کرد: تاکنون دراین رابطه شکایتی به این دادسرا واصل نشده است.

به گفته دادستان بهشهر اتصالات برقی علت این حادثه اعلام شده است که تحقیقات تکمیلی در خصوص پرونده مذکور ادامه دارد.

براساس این گزارش، پنجشنبه ۱۱ آبان در ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه حادثه آتش سوزی در کارخانه اکریلتاب بهشهر اتفاق افتاد. این حادثه یک مصدوم داشت که از عوامل آتش نشانی بود و توسط تیم اورژانس مستقر در محل حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

705

کد خبر: 867305

وب گردی

وب گردی