اینترنت پرسرعت به کشتی های نفتکش ایران رسید

اینترنت پرسرعت ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران توسط مدیرعامل این شرکت از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ اینترنت پرسرعت ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران روز گذشته، کیان‎ارثی و با حضور تعدادی از اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت از طریق ویدئو کنفرانس و گفتگوی تلفنی و تصویری با دریانوردان 2 فروند از کشتی‎های این شرکت رسما افتتاح شد.

با این اقدام که در راستای تحقق یکی از خواسته‎های دریانوردان ناوگان شرکت ملی نفتکش انجام شد، دریانوردان ناوگان این شرکت که تا پیش از این به اینترنت ماهواره‎ای پرسرعت دسترسی نداشتند از خدمات این شبکه جهانی بهره‎مند شدند.

کیان ارثی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در این مراسم تجهیز ناوگان این شرکت به اینترنت ماهواره ای را اقدامی در پاسخ به یکی از خواسته‎های دریانوردان و رفاه حال و آرامش خاطر آنها در شرایط سخت کار در دریا و دوری از خانواده اعلام و اظهار امیدواری کرد با این قبیل اقدامات و ارتقای سطح کیفی خدمات این شرکت در بعد نیروی انسانی و ناوگان، این شرکت حضور قدرتمندتری را در آب‎های بین‎المللی داشته باشد.

بهره‎مندی ناوگان نفتکش ملی نفتکش ایران از اینترنت طی یک برنامه زمان‎بندی 6 ماهه و یا هماهنگی مدیریت‎های فنی و بازرگانی این شرکت انجام خواهد گرفت که در اولین مرحله 2 فروند از کشتی‎های تانکر این شرکت به این سیستم مجهز شدند و هم اکنون دریانوردان این کشتی‎ها قادر هستند بدون محدویت حجمی و بصورت رایگان در هر نقطه از جهان از خدمات این سیستم استفاده کنند.

همچنین مراحل تجهیز 3 فروند دیگر از کشتی‎های دیگر شرکت ملی نفتکش ایران به اینترنت در حال انجام است که در ماه جاری (نوامبر) به بهره برداری خواهد رسید. علاوه بر دسترسی رایگان به اینترنت، ایمیل‎های شخصی و شبکه‎های مجازی مانند تلگرام، واتس اپ، خطوط تلفن ارزان قیمتی نیز جهت ارتباط از خشکی به کشتی و بالعکس فراهم شده است که از این طریق دریانورد ناوگان نفتکش ایران همواره قادر خواهند بود با خانواده خود در تماس باشند.

402

کد خبر: 867342

وب گردی

وب گردی