مدارک استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی امشب به AFC ارسال می‌شود

مسئولان مربوطه با انجام تعامل در وزارت ورزش تشکیل جلسه دادند تا مشکلات 3 باشگاه ایرانی برای اخذ مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را حل کنند.

به گزارش ایسکانیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا ضرب الاجلی برای باشگاه‌ها جهت تکمیل مدارکشان برای اخذ مجوز حرفه‌ای تعیین کرد که دیروز به پایان رسید اما طبق آخرین اعلام این فرصت برای امروز به مدت 5 ساعت افزایش یافت و باشگاه‌ها فرصت دارند به انجام تسویه حساب و تکمیل مدارک خود بپردازند.

مسئولان وزارت ورزش از روز قبل در جریان این فرصت چند ساعته بودند. طی تعاملی که بین وزارت ورزش، کمیته تعیین وضعیت، فدراسیون و ... شکل گرفته تمام کارها انجام شده است.

رضایت برخی شاکیان با پرداخت پول و برخی با چک و سفته جلب شده است. برخی از شاکیان هم با وجود آماده کردن پولشان راضی به امضای توافق نامه نشدند که طبق قانون چک تضمینی به میزان حکم قطعی که صادر شده بود در اختیار فدراسیون قرار گرفت و این مدارک برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد.

طبق اخبار واصله و اقدامات صورت گرفته برای تکمیل مدارک به نظر می‌رسد تمام امور تا پایان امروز حل و فصل خواهد شد و مشکلی بابت صدور مدارک نخواهد بود.

602

کد خبر: 867394

وب گردی

وب گردی