استاندار اصفهان: جانبازان به عنوان ستارگان درخشان اجر بالایی نزد خداوند دارند

استاندار اصفهان گفت: جانبازان بعنوان ستارگان درخشان و قوت قلب مسئولین، اجر بالایی نزد خداوند دارند و مسئولین باید بتوانند وظایف خود را در قبال انقلاب ، شهدا و جانبازان بخوبی ایفا کنند.

به گزارش ایسکانیوز، مهرعلیزاده استاندار اصفهان به اتفاق معاونین و تعدادی از مدیران ، به مدت سه ساعت از آسایشگاه جانبازان شهید مطهری بازدید نمود و در فضایی صمیمانه و معنوی، با جانبازان سرافراز حاضر در این آسایشگاه دیدار و گفتگو کرد و آنان را مورد تفقد قرار داد.

استاندار اصفهان در این بازدید اظهارداشت: مردم استان اصفهان از متدین ترین مردمان ایران هستند و در مبارزات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همواره پیشتاز بوده اند.

وی یادآورشد: تقدیم 23 هزار شهید معادل 10 درصد شهدای کشور و همچنین بیشترین آمار جانبازان بالای 70 درصد که با جان و دل از انقلاب اسلامی دفاع کردند از افتخارات این استان است و جانبازان بعنوان شهیدان زنده اجر بالایی دارند.

مهرعلیزاده با اشاره به اینکه خود یکی از زرمندگان دوران دفاع مقدس بوده است، اظهارداشت: در آن دوران عده ای شهید و عده ای جانباز شدند و امروز جانبازان بعنوان ستارگان درخشان و قوت قلب مسئولین هستند.

محسن مهرعلیزاده افزود: جانبازان و ایثارگران با همان روحیه ی 8 سال دفاع مقدس پای نظام با همه ی کاستی ها ایستاده اند و همه ی ما در قبال شهدا وظیفه داریم.

استاندار اصفهان خطاب به جانبازان اظهارداشت: صبر و متانت شما و احساس صاحب انقلاب بودن از مسئولیت های ما نمی کاهد بلکه شما ناظر و بازرس واقعی عملکرد مسئولین هستید.

محسن مهرعلیزاده یادآور شد: توطئه های زیادی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شده بود و رنج ها و ایثارگری های شما جانبازان و شهدا باعث شد این انقلاب پابرجا است.

وی افزود: همه ی ما بعنوان پایه گذاران انقلاب اسلامی ، احساس مسئولیت در قبال آن داریم و مسئولان در قبال جانبازان و ایثارگران احساس دین می کنند و امروز جانبازان آیه ها و نشانه هایی هستند که مسئولین باید در دیدار با آن ها به یاد خدا و اعمال خود در قبال خدا بیفتند.

مهرعلیزاده اظهار امیدواری نمود که مسئولین بتوانند وظایف خود را در قبال انقلاب ، شهدا و جانبازان بخوبی ایفا کنند و سربلند باشند و اگر کاستی وجود دارد ، باید قبل از اینکه جانبازان به زبان بیاورند برطرف کند.

استاندار اصفهان خطاب به جانبازان اظهارداشت: هر اقدامی که مسئولان به انجام رسانند ذره ای از ایثار شما جبران نمی شود و تلاش میکنیم که با بهبود وضعیت زندگی و خدمات و حقوق شهروندی که از طریق شهرداری پیگیری خواهد شد ، حداقل هایی لازم و ضروری را محقق کنیم.

گفتنی است پس از این بازدید مهرعلیزاده استاندار اصفهان به اتفاق معاونین و تعدادی از مدیران، باحضور در منزل شهیدان (سعید، اسماعیل و مجید) امینی نور ، با پدر و مادر فداکار و ایثارگر این شهدای سرافراز دیدار و گفتگو کرد و از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.

901

کد خبر: 867500

وب گردی

وب گردی