نجفی منش: تاخیر ایران‌خودرو در تحویل پژو 2008 مشمول جریمه خواهد بود/ اختلاف قیمت در بازار و کارخانه کاهش می یابد

عضو انجمن قطعه سازان گفت: اگر ایران خودرو در تحویل پژو 2008 تأخیر داشته باشد، باید به مشتریان جریمه پرداخت کند.

محمدرضا نجفی منش، عضو انجمن قطعه سازان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز گفت: تاکنون خودروهای 2008 ثبت نامی بدون تأخیر به مردم تحویل داده شده است و افرادی که برای ماه های شهریور و مهر پیش خرید کرده بودند، خودروهای خود را تحویل گرفته‌اند و به زودی مشتریان ماه آبان هم خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت.

او افزود: اگر ایران خودرو در تحویل پژو 2008 تاخیر داشته باشد، باید به مشتریان جریمه تاخیر بپردازد.

دبیر سابق انجمن قطعه سازان تصریح کرد: قطعات پژو 2008 وارداتی است و طبق توافقات صورت گرفته با شرکت پژو، خودروهای 2008 ای که در بازار هستند، در ایران مونتاژ می شوند و به زودی تولید این خودرو افزایش می یابد.

نجفی منش خاطر نشان کرد: اختلاف قیمتی که بین کارخانه و بازار این خودرو وجود دارد، به علت تعداد کم خودروی 2008 در بازار داخلی است و با ازدیاد این خودرو، اختلاف قیمت کاهش می یابد و مردم نباید به این " گپ قیمتی" دل‌خوش باشند چرا که در آینده اختلاف قیمت ثبت نامی و بازار این خودرو کاهش می یابد.

او با بیان اینکه طبیعتا قیمت ارز در محصولات داخلی و از جمله قطعات خودرو که وارد می شود، تأثیر خواهد داشت، افزود: این خودرو برای افرادی که ثبت نام کرده اند، 103 میلیون و 994 هزار تومان قیمت گذاری می شود.

403

کد خبر: 867552

وب گردی

وب گردی