دلجویی په په از هواداران رئال مادرید

په په تابستان امسال پس از 10 سال بازی برای رئال از این تیم جدا و راهی بشیکتاش ترکیه شد.

به گزارش ایسکانیوز، ستاره پرتغالی دو بار پیشنهاد تمدید قرارداد رئال را رد کرد چرا که اعتقاد داشت باشگاه باید به او پیشنهاد تمدید دو ساله قطعی می داد ولی قرارداد پیشنهادی به په په در سال دوم مشروط بود. در نهایت او ترجیح داد راهی فوتبال ترکیه شود.

په په در چند ماه اخیر در دو مصاحبه به شدت از جو ورزشگاه بشیکتاش و تشویق های بی نظیر هواداران تمجید کرده بود که این صحبت های او در اسپانیا به گونه ای دیگر تعبیر شد. به عقیده اسپانیایی ها، په په با تمجید از هواداران بشیکتاش به هواداران رئال طعنه زده بود.

در واکنش به این موضوع په په به بی این اسپورتس ترکیه گفت:« در مصاحبه با یوفا گفته بودم که هواداران بشیکتاش بی نظیر هستند و برای ورود به یک مسابقه نیاز به انگیزه ندارید و همینکه وارد میدان می شوید، با تشویق های هواداران خود به خود انگیزه می گیرید. هر بار که در ورزشگاه خانگی بازی داریم، حتی پس از اینکه به خانه بر می گردم نیز صدای تشویق ها در گوشم هستند.

من با گفتن این حرف ها قصد نداشتم بگویم که هواداران رئال به بازیکنان انگیزه نمی دهند. منظور من این بود که در ترکیه، فوتبال را به گونه ای دیگر می بینند و دنبال می کنند. در واقع در مورد دو درک متفاوت از فوتبال حرف می زنیم ولی متاسفانه برخی رسانه ها از حرف های من به گونه ای بد برداشت کردند و سعی کردند من را نزد هواداران رئال تخریب کنند. من 10 سال رویایی را در رئال داشتم و از تک تک دقایق حضورم در این باشگاه احساس غرور می کنم.»

606

کد خبر: 867627

وب گردی

وب گردی