کاوانی: پاری سن ژرمن فراتر از مثلث خط حمله است

ادینسون کاوانی، مهاجم پاری سن ژرمن مدعی شد که تیم آنها فراتر از مثلث خط حمله متشکل از نیمار، امباپه و مهاجم اروگوئه ای است.

به گزارش ایسکانیوز، نیمار با 222 میلیون یورو و امباپه به صورت قرضی در تابستان به جمع بازیکنان پاری سن ژرمن پیوستند و در کنار کاوانی، مثلث خط حمله این تیم را تشکیل دادند. این سه مهاجم نقش اساسی در به ثمر رساندن 58 گل در این فصل توسط پاری سن ژرمن داشتند؛ ولی کاوانی معتقد است که پی اس جی فراتر از این 3 بازیکن است.

او گفت:" ما سبک‌های مختلفی داریم و این به ما اجازه می‌دهد که به روش‌های مختلفی بازی کنیم. این به ما اجازه می‌دهد اوضاع را به خوبی پیش ببریم. خیلی ها فقط راجع به کاوانی، نیمار و امباپه صحبت می‌کنند؛ ولی دیگر بازیکنان هم کمک زیادی کرده اند که به دستاوردهای مهمی برسیم. از دروازه بان‌ تا دیگر بازیکنان، موضوع فقط مهاجمان نیست، بلکه دیگر بازیکنان نقش مهمی دارند."

کاوانی سپس در رابطه با امباپه گفت:" توانسته ام به او نشان دهم که فوتبال یک بازی تاکتیکی است و این موضوع به امباپه کمک می‌کند که به بازیکن کامل تری تبدیل شود. فکر می‌کنم بخش تاکتیکی برای بازیکنان خیلی مهم است و این توصیه من به آنها است."

606

کد خبر: 867684

وب گردی

وب گردی