چرا آدیداس از پیراهن تیم ملی ایران رونمایی نکرد/ شاگردان کی‌روش لباس فِیک می‌پوشند؟! + عکس

کمپانی تولید البسه ورزشی آدیداس چندی پیش از کیت‌های رسمی خود برای جام جهانی 2018 رونمایی کرد اما خبری از لباس تیم ملی فوتبال ایران نبود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، کمپانی بزرگ آدیداس که یکی از دو غول تولید البسه ورزشی در جهان محسوب می‌شود، چندی پیش از کیت‌های رسمی خود برای تیم‌های ملی تحت قرارداد در جام جهانی 2018 رونمایی کرد. ستارگانی مانند لیونل مسی، خامس رودریگز، تونی کروس، آلوارو موراتا و ... با بر تن کردن لباس‌های جدید آدیداس به استقبال جام جهانی روسیه رفتند اما در این میان خبری از پیراهن رسمی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی نبود.

اکنون این سؤال مطرح می‌شود که اگر فدراسیون فوتبال با کمپانی آدیداس قرارداد دارد و قرار است در جام جهانی، لباس این برند را بر تن بازیکنانش کند، چرا این شرکت، از کیت ایران نیز رونمایی نکرده است. از سوی دیگر برخی معتقدند البسه‌ای که فدراسیون فوتبال ایران در اختیار شاگردان کارلوس کی‌روش قرار داده، اصل نیست و در جایی غیر از آلمان تولید می‌شود!

پیش از این نیز صحبت‌هایی در مورد کیفیت پایین پیراهن‌های تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده بود اما مهدی تاج و همکارانش تأکید داشتند این لباس‌ها متعلق به آدیداس هستند.

604

کد خبر: 867763

وب گردی

وب گردی