دلخوری مدافع بی حاشیه پرسپولیسی ها از شرایط فعلی!

گویا این مدافع با اخلاق تیم پرسپولیس چند روزی می شود آن طراوت و شادابی همیشگی را ندارد!

به گزارش خبرنگار گروه ورشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر با قدرت به تمرینات خود ادامه می دهد تا با قدرت بیشتری برای ادامه رقابت ها به میدان برود. در این میان برانکو 4 بازیکن خود، سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند، مهدی طارمی و وحید امیری را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار ندارد.

حالا در این میان خبری از دلخوری محمد انصاری به گوش می رسد؛ گویا این مدافع با اخلاق تیم پرسپولیس چند روزی می شود آن طراوت و شادابی همیشگی را ندارد! گویا انصاری اول به خاطر دعوت نشدن به تیم ملی و سپس به خاطر ندادن مرخصی برای سفر به اربعین کمی ناراحت و دلخور است!

پسر بی حاشیه پرسپولیسی ها یکی از کلیدی ترین بازیکنان این فصل سرخ پوشان به شمار می رود و عملکرد خوبی را هم از خود به نمایش گذاشته است؛ اما مشخص نیست کی روش چرا از این بازیکن برای اردوی تیم ملی دعوا نکرده است! به هرحال باید دید پروفسور چطور بازیکنش را از حاشیه دور می کند!

لازم به ذکر است؛ شاگردان برانکو قرار بود امروز دیداری دوستانه مقابل نفت برگزار کنند اما این بازی لغو شد. سرخپوشان سه شنبه هفته آینده به مصاف پاراگ خواهند رفت و تمرین امروز نیز در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

601

کد خبر: 867771

وب گردی

وب گردی