امنیت و آرامش مردم به نیروهای مسلح بستگی دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح یک نهاد و مجموعه ای است که از دل انقلاب برخاسته و با انقلاب شکل گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، حجت الاسلام والمسلمین خطیب در جمع کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: پیامبر(ص) می فرمایند که شور و علقه امام حسین (ع) نزد مومنین یک حرارت و گرمایی دارد که هیچ‌وقت سرد نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب همچنین زنده نگه داشتن و تبلور یاد امام حسین (ع) را در هر زمان متفاوت دانست و اظهار داشت: به هر حال عشق به امام حسین (ع) در هر زمان به یک نوع و روشی نمایان می شود گاهی به صورت شعرخوانی، گاهی روضه خوانی و سینه زنی و در حال حاضر هم پیاده روی اربعین که دارای عظمت و برکت زیادی است.

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که راهپیمایی اربعین برپا می شود و خبرش به گوش جهانیان می‌رسد و تیتر اول اخبار کشورهای جهان می شود؛ این راهپیمایی عظیم را موضوعیت بخشیده که امام حسین (ع) باید همیشه زنده بماند و شهادت ایشان و روایت عاشورا به گوش دنیا برسد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در بخش دیگری از صحبت هایش به ویژگی های سازمان قضایی نیروهای مسلح اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان قضایی نیروهای مسلح دو ویژگی خاص دارد؛ یک ویژگی، صیانت کردن از جایگاه نیروهای مسلح است که به تعبیر امیرالمؤمنین علی (ع) دژهای مستحکم نظام و عزت، زیبایی و زینت حاکمان و عزت دین هستند و در واقع امنیت و آرامش مردم به نیروهای مسلح بستگی دارد.

وی افزود: ویژگی دوم سازمان قضایی نیروهای مسلح این است که یک نهاد و مجموعه ای است که از دل انقلاب برخاسته و با انقلاب شکل گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب ادامه داد: اگر سازمان قضایی نیروهای مسلح مجموعه ای است که سلامت در آن وجود دارد به همین دو ویژگی بر می گردد.

وی با بیان اینکه از مجموعه‎ای که این ویژگی ها را دارد، انتظار مضاعفی می رود، تصریح کرد: حتی یک مورد ناسالمی در سازمان قضایی نیروهای مسلح هم غیر منتظره است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تصریح کرد: یکی از ویژگی های سازمان قضایی نیروهای مسلح که باید حفظ شود این است که یک مجموعه انقلابی، ارزشی، معنوی و الگو باقی بماند و ان‌شاالله خدا به همه توفیق دهد تا بتوانند به این شکل عمل کنند.

705

کد خبر: 867807

وب گردی

وب گردی