«آزاد به قید شرط» در حمایت از خانواده های زندانیان روی پرده رفت

فیلم" آزاد به قید شرط" در حمایت از خانواده زندانیان در پردیس ملت با حضورعوامل فیلم، دانشجویان واساتید جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبایی و مردم در دو سالن به صورت همزمان اکران شد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، فیلم «آزاد به قید شرط» در ادامه اکرانهای مردمی خود به نفع خانواده زندانیان کشور،شب گذشته سه شنبه ۱۶ آبان ساعت ۷ عصر در سینما پردیس ملت در دو سانس نمایش ویژه برای دانشگاهیان و مردم اکران شد که هر دو سالن با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد.

فیلم "آزاد به قید شرط" به مشکلات زندانیان و خانواده های انها در زمان نبود سرپرست خانواده می‌پردازد.

داستان فیلم در ارتباط با فردی است به طور مشروط از زندان آزاد می‌شود. پرهیز از وقوع هرگونه جرم و درگیری بزرگترین چالش پیش روی وی در جامعه امروز است .

بنا به گفته مهران منتظر مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان ،حداقل پنج هزار خانواده زندانی تحت پوشش این انجمن هستند که با حمایت نیکوکاران مرتبط با انجمن به وضعیت معیشیتی خانواده های زندانیان رسیدگی می شود.

این فیلم هم اکنون در پردیس سینمایی کورش – پردیس آزادی – پردیس مگامال – پردیس چهارسو – پردیس تماشا – پردیس راگا – پردیس ملت – سینما فردوسی – پردیس کیان – فرهنگسرای بهمن - فرهنگسرای اشراق – سینما فلسطین – سینما ناهید – سینما دهکده المپیک – سینما برج میلاد - سینما سروش – سینما شاهد و سینما مرکزی تهران در حال نمایش است.

این فیلم در جشنواره های بین المللی حضور داشته که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.

جشنواره فیلم کمبریج، جشنواره فیلم لیسبون پرتغال، هفته فیلم ونیز و ماربلای اسپانیا نیز میزبان این فیلم سینمایی بودند.

501

کد خبر: 867821

وب گردی

وب گردی