نیمار حوصله بازی کردن در لیگ فرانسه را ندارد!

بعد از گذشت تنها چند ماه از مهاجرت به پاریس، نیمار به وضوح بی انگیزه شده و تمایلی به شرکت در بازی های تیمش ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، به نظر می رسد نیمار دیگر انگیزه ای برای درخشش در لیگ فرانسه و فتح آن را ندارد. هفته گذشته و در جریان دیدار برابر آنژه، اونای امری اعلام کرد که نیمار به علت آسیب دیدگی جزئی در ترکیب پاری سن ژرمن غایب خواهد بود؛ اما حقیقت اینگونه نبود و تنها 2 روز بعد نیمار در اردوی آماده سازی برزیل برای دیدارهای تدارکاتی برابر انگلیس و ژاپن حاضر شد.

نیمار که در تابستان امسال و با انتقال 222 میلیون یورویی از بارسا به پاریس همگان را متعجب کرد، حالا به نظر می رسد انگیزه لازم را برای درخشش در تیم جدیدش ندارد.در اولین تمرین سلسائو همه در انتظار بررسی شرایط کوتینیو و نیمار بودند. گرچه ستاره برزیلی لیورپول راهی سالن بدنسازی شد؛ اما نیمار در زمین در کنار دیگران تمرین کرد و جالب اینجاست که آمادگی بالای نیمار کادر پزشکی برزیل را متعجب کرده بود. وقتی جلسه تمرینی به پایان رسید، پزشک برزیل گفت که کوتینیو قادر به بازی کردن برابر ژاپن نیست؛ اما می تواند در بازی مقابل انگلیس به ترکیب بازگردد؛ اما در مورد نیمار با صراحت اعلام کرد که هیچ مشکلی نداشته و شرایطی کاملا مساعد دارد.

با توجه به حضور تنها رقیبی مانند موناکو در لاشامپیونا، نیمار انگیزه ای در پاری سن ژرمن ندارد؛ زیرا قهرمانی این تیم تقریبا قطعی بوده و حتی ممکن است سناریویی مانند اختلاف 30 امتیازی 2 فصل قبل نیز تکرار شود.

نیمار از کیفیت پایین و استادیوم های خالی از تماشاگر فرانسه به ستوه آمده؛ به همین دلیل نیز هفته گذشته ترجیح داد به جای بازی کردن برابر آنژه در مقابل 12381 تماشاگر، به استراحت بپردازد؛ اعداد و ارقامی که هرگز در لالیگا شاهد آن نبودیم.

همچنین آنچه مشخص است این است که نیمار به تفکرات اونای امری اعتقادی نداشته و واهمه ای ندارد که عدم توافقش با سرمربی پاری سن ژرمن، در انظار عمومی مشخص باشد. در هفته های گذشته اخباری مبنی بر عدم تمایل نیمار به شرکت در آنالیزهای ویدئویی امری منتشر شد که نشان از عدم تمایل نیمار به کار کردن زیر نظر این سرمربی دارد.

پس بدون هیچ انگیزه ای، تنها دلخوشی نیمار لیگ قهرمانان است و او تمام تمرکز خود را برای درخشیدن در این مسابقات گذاشته که بازتابی جهانی دارد. نیمار هفته هاست در لیگ فرانسه به علت محرومیت و البته مصدومیت بازی نکرده و همه اطمینان دارند که این اتفاق باز هم رخ خواهد داد.

606

کد خبر: 867823

وب گردی

وب گردی