بازدید روسای دانشگاه علوم پزشکی ایلام و تبریز از روند خدمت رسانی به زائران اربعین

روسای دانشگاه علوم پزشکی ایلام و تبریز از زیرساخت های بهداشتی و درمانی مهران و روند خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبدا، در جریان این بازدید دکتر علی دل پیشه رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: خدمت به زائران اربعین حسینی، افتخاری بزرگ برای مجموعه وزارت بهداشت و به ویژه دانشگاه علوم پزشکی ایلام است.

وی افزود: تعداد 200 دستگاه آمبولانس، 13 اتوبوس آمبولانس، 5 فروند بالگرد هوایی و چندین دستگاه موتورلانس و بالغ بر 1600 نفر پرسنل بهداشتی و درمانی از دانشگاه های علوم پزشکی ایلام و دیگر دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور در ایام تردد زائران اربعین حسینی به زائران خدمت می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ابراز کرد: در اربعین امسال پرسنل 20 دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور در کنار همکاران ما در سطح استان و به ویژه مرز بین المللی مهران افتخار خدمت به زائران اباعبداللله الحسین(ع) نصیبشان شده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا خدماتی که شایسته و در شأن و منزلت زائران اربعین حسینی است، را به آنان ارائه دهیم، یادآور شد: امیدواریم اربعین امسال هم مانند اربعین سالهای گذشته بتوانیم با همکاری و همراهی سایر دستگاهها، ارگان ها و نهادها خدمات بهداشتی و درمانی را به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه دهیم تا زائران پس از زیارت عتبات عالیات به سلامت به کشور و شهر خود بازگردند.

تلاش ها و اهتمام شایسته خدمتگزاران حوزه بهداشت و درمان در اذهان زائران اربعین حسینی ماندگار است

در ادامه نیز دکتر محمدحسین صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تقدیر از خدمات رئیس و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام به زائران اباعبدالله الحسین(ع) عنوان کرد: تردد جمعیت میلیونی از مرز بین المللی مهران قطعا نیاز به فراهم کردن تمهیدات فراوانی در عرصه بهداشت و درمان است تا سلامت این جمعیت عظیم حفظ شود و خوشبختانه دکتر دل پیشه رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تلاش و زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر از عهده این رسالت مهم و خطیر برآمده اند.

وی بیان کرد: قطعاً این تلاش ها و اهتمام شایسته خدمتگزاران حوزه بهداشت و درمان در اذهان زائران اربعین حسینی ماندگار است و اجر و ثواب این خدمات مسئولانه، نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

در ادامه نیز روسای دانشگاه علوم پزشکی ایلام و تبریز ضمن بازدید از بیمارستان امام حسین(ع) مهران و دیگر زیرساخت های بهداشتی و درمانی این پایانه مرزی، با پرسنل فوریت های پزشکی اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز مستقر در مهران دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک در جریان نحوه خدمتگزاری به زائران اباعبدالله الحسین(ع) قرار گرفتند.

کد خبر: 867858

وب گردی

وب گردی