کشف ۳۴۵ کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۳۴۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در استان کرمانشاه کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار منوچهر امان‌اللهی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر به صورت عمده همکاران نیروی انتظامی موضوع را در دستور کار قرار دادند و اقدامات لازم انجام شد.

وی با بیان اینکه طی این عملیات 345 کیلوگرم تریاک از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد عنوان کرد: در نهایت روز گذشته موفق شدند در حین انتقال و جابه‌جایی این باند سه نفره را دستگیر کنند که دو نفر از آنها دستگیر شدند و نفر سوم نیز به زودی دستگیر می‌شود.

امان‌اللهی از شناسایی و انهدام یک آزمایشگاه تولید مواد صنعتی طی چند روز گذشته در استان خبرداد و گفت: در این آزمایشگاه 169 لیتر مواد پیش‌ساز کشف شد و در بررسی‌های انجام شده هشت کیلو و 400 گرم شیشه به دست آمده و این باند نیز دو نفره هستند که یک نفر مجازات‌های متعددی در حوزه قاچاق مواد مخدر داشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از 950 کیلوگرم کشفیات مواد مخدر گزارش شده است افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53 درصد افزایش یافته است و یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر نیز کشف و منهدم شد.

امان‌اللهی با اشاره به اینکه در طول امسال بیش از 4000 نفر از توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند گفت: بیش از 900 طرح پاکسازی توسط همکاران در سطوح مختلف انتظامی در نقاط آلوده برای برخورد با توزیع‌کنندگان موادمخدر انجام شده است.

901

کد خبر: 867860

وب گردی

وب گردی