اختصاص وام بنیاد علوی به 42 دانشگاه در ترم جاری/ ثبت نام دانشجویان برای دریافت وام آغاز شده است

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در نیمسال اول سال تحصیلی جدید نیز بنیاد علوی اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای ۴۲ دانشگاه اختصاص داده است که اعتبار مذکور به دانشگاه‌ها ابلاغ و روند ثبت نام اغاز شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ذوالفقار یزدان مهر، مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص جزئیان پرداخت وام بنیاد علوی گفت: بنیاد علوی طی تفاهم نامه‌ای که با صندوق رفاه دانشجویان منعقد کرده، سالانه به منظور حمایت از دانشجویان کم بضاعت و مستعد اعتباری را در قالب وام بنیاد علوی در اختیار دانشگاهها به ویژه دانشگاههای مناطق محروم قرار می‌دهد.

وی افزود: در نیمسال اول سال تحصیلی جدید نیز بنیاد علوی اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای 42 دانشگاه اختصاص داده است، اعتبار مذکور به دانشگاهها ابلاغ و روند ثبت نام اغاز شده است.

یزدان مهر اضافه کرد: وام مذکور به دانشجویان متاهل هر ترم ۸۰۰هزار تومان و دانشجویان مجرد هر ترم ۶۰۰هزار تومان بنا به تشخیص دانشگاهها پرداخت می‌شود، دانشگاههایی که اعتبار بنیاد علوی به انان ابلاغ شده هر ماه از اول تا بیستم ماه می‌توانند نسبت به ثبت نام و ارسال لیست متقاضیان به صندوق رفاه اقدام نمایند.

کد خبر: 867862

وب گردی

وب گردی