۳۲ بازیکن به اردوی آمادگی بدمینتون جوانان دعوت شدند

از سوی فدراسیون بدمینتون ۳۲ بازیکن دختر و پسر رده سنی جوانان به منظور حضور قدرتمند در اولین دوره مسابقات بین المللی جوانان به اردوی آمادگی در شهرستان سمنان دعوت شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، بازیکنان دعوت شده به این اردو در قسمت دختران عبارتند از : ثمین عابد خجسته، نسیم صفایی، رومینا تاجیک، هدیه شمس، پریا اسکندری، یگانه تفرشی و کیمیا آزاد واری از تهران، یگانه کرمانی از اصفهان، فاطمه مونس خواه و فاطمه بابایی از آذربایجان شرقی، نسترن کرمی از زنجان، مهسا عبدی از کردستان، پرنیا نبوی، طراوت علی نژاد و سحر رجبی از سمنان و ساغر رفیعی از کرمان می باشند.

همچنین در قسمت پسران، امیر جباری از همدان، امیرحسین نورعلیان، نیما رستم پور، سینا جاویدی، علیرضا کرمی و پویا حیدری از تهران، مهدی انصاری و علی حسین خانی از زنجان، محمد چهارمالی از فارس، محمدامین علی اکبریان از خراسان رضوی، علی باستانی از اصفهان، زانا قادری و پارسا شهبازی از کردستان، متین مقیمی، امیرارسلان امیدی و محمدامین عابدی از سمنان می باشند.

بازیکنان دعوت شده به این اردو باید عصر روز 25 آبان ماه جاری خود را به سرپرست اردو به اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در شهرستان سمنان معرفی نمایند تا از روز 26 آبان زیر نظر مربیان بانوان و آقایان تیم ملی بدمینتون کشورمان به تمرین بپردازند.

اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان در روزهای اول تا چهارم آذر ماه سال جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان با حضور بازیکنان داخلی و خارجی برگزار می شود.

602

کد خبر: 867869

وب گردی

وب گردی