برخورد پژو 206 با تیر چراغ برق در خیابان دارآباد حادثه آفرید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه خودرو 206 و یک دستگاه پژو 405 در خیابان دارآباد خبر داد و گفت:خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو 206 و یک دستگاه پژو 405 در خیابان دارآباد خیابان کاظمی با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 11:24 ظهر امروز به سامانه آتش نشانی اعلام شد و به دنبال آن ایستگاه شماره 106 شهرداری تهران به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند یک دستگاه خودرو 206 و یک دستگاه 405 به دلایل نامشخصی با یکدیگر برخورد کرده و پس از این حادثه پژو 206 به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل و عبور از آن ،با تیر چراغ برق برخورد کرد و منجر به شکستن آن شد.

وی اضافه کرد:خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و راننده این خودرو که جوانی حدود 27 ساله بود از ناحیه دست و صورت دچار آسیب دیدگی شده بود اما قبل از رسیدن آتش نشانان توانسته بود از خودرو خارج شود.

ملکی بیان کرد: بخش های جلویی خودرو در اثر برخورد به تیر چراغ برق، کاملا متلاشی شده بود آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه ایمن سازی های لازم را انجام دادند همچنین عوامل اداره برق با حضور در محل حادثه اقدامات مربوط به حوزه خود را انجام دادند و محل حادثه نیز برای بررسی های بیشتر به عوامل پلیس راهور سپرده شد.گفتنی است آتش نشانان در ساعت 11:40 به عملیات خود پایان دادند.

701

کد خبر: 867881

وب گردی

وب گردی