طرح جامع گردشگری البرز اجرایی می‌شود

استاندار البرز گفت:طرح جامع گردشگری استان البرز به ایجاد شغل در استان کمک بسیاری خواهد کرد که این طرح در دست بررسی است و به‌زودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز،محمدعلی نجفی امروز در نشست بررسی طرح جامع گردشگری که در استانداری البرز برگزار شد، گفت: این برنامه با هدف شناسایی و بررسی ظرفیت گردشگری استان البرز برگزارشده است؛ چرا که این مهم در ایجاد شغل نیز تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: در راستای ایجاد فرصت گردشگری در البرز می‌توانیم به موضوع کشاورزی و جهاد کشاورزی نیز بپردازیم که سهم بسزایی در این رابطه دارند.

این مسئول تصریح کرد: لازم است طرح جامع گردشگری البرز با طرح تحول ششم توسعه تطابق داده شود و مورد ارزیابی قرار گیرد.

استاندار البرز با تأکید بر لزوم همکاری بخش خصوصی درزمینهٔ اجرای طرح جامع گردشگری، بیان داشت: در نظر داریم با بررسی شرایط، موقعیتی را فراهم‌سازیم که طرح به‌درستی اجرا شود.

نجفی در ادامه با بیان اینکه لازم است اطلاعات مربوط به طرح جامع گردشگری به‌روز شود، گفت: با برسی دقیق این طرح می‌توانیم به ایجاد شغل در سطح استان برسیم.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه این موضوع به‌سرعت رسیدگی خواهد شد، یادآور شد: این طرح در دست بررسی است و با توجه به مطالب مطرح‌شده در این نشست و ارائه طرح مدیران استانی به‌زودی شاهد اجرای طرح جامع گردشگری استان البرز خواهیم بود.

902/900

کد خبر: 867973

وب گردی

وب گردی