چابک‌سازی، بهترین راهکار برای برون‌رفت از چالش‌های پیش روی دانشگاه آزاد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان گفت: با توجه به شرایط فعلی پیش‌آمده در دانشگاه آزاد اسلامی، چابک‌سازی، بهترین و معقول‌ترین راهکار برای برون‌رفت از چالش‌های پیش روست.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد دهاقان، دکتر احمدرضا یلمه‌ها، رئیس دانشگاه به همراه کارکنان، ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدای گمنام واحد، در نشستی صمیمی با کارکنان گفت: علم و دانش بدون تردید سرمایه‌هایی بی‌پایان و تمام نشدنی هستند .

وی افزود: اگر کاری با بنیان علمی آغاز شود و استعدادهای آن کشور برای تبلور علم و علم‌افزایی به کار گرفته شوند، کشور به یک استقلال واقعی اقتصادی دست خواهد یافت و اقتصاد کشور به شکوفایی خواهد رسید.

یلمه‌ها تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی پیش‌آمده در دانشگاه آزاد اسلامی، چابک‌سازی، بهترین و معقول‌ترین راهکار برای برون‌رفت از چالش‌های پیش روست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان گفت: مهم‌ترین دغدغه ما و اعضای هیأت رئیسه واحد تلاش هرچه بیشتر برای دستیابی به درآمدزایی غیرشهریه‌ای با نگاه آینده‌نگر به اقتصاد دانش‌بنیان می‌باشد.

وی افزود: در این گذر، دست یاری به سوی جامعه دانشگاهیان اعم از دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان خدوم دانشگاه دراز می‌کنیم و امید برآن داریم که به مدد مشاوره شما، فکر، ایده و نظریه‌های اقتصادی خوب و بکر را از حالت بالقوه به حالت بالفعل تبدیل کنیم تا با درآمدزایی از آن طرح‌ها، آینده‌ای هرچه بهتر را برای واحد خود رقم بزنیم.

یلمه‌ها تصریح کرد: در کنار استفاده از مباحث دانش‌بنیان، نباید از مدیریت مصرف و صرفه‌جویی و نیز تکریم هرچه بیشتر دانشجویان به عنوان مبلغان واحد دهاقان غافل شویم و با سعی در انجام هرچه بهتر و بیشتر این موارد مهم، به نتایج بهتری دست یابیم.

در ادامه نشست حاضران به بیان نظرات، پیشنهادات و طرح‌های اقتصادی و دانش‌بنیان و راه‌کارهای افزایش درآمد غیر شهریه‌ای به منظور طرح در جلسات طرح‌های اقتصادی و دانش‌بنیان پرداختند.

کد خبر: 868010

وب گردی

وب گردی