فراخوان هفدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی/مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا 15 آذر

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، دانشجویان و طلابی که طی سال‌های ۱۳۹۵ تا پایان شهریورماه ۱۳۹۶ در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری دانشگاه ها و یا سطوح معادل آن در حوزه‌های علمیه از پایان نامه خود دفاع کرده اند ، می‌توانند از اول مهر تا ۱۵ آذرماه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.isba.ir و تکمیل پرسشنامه الکترونیک و بارگذاری نسخه الکترونیک پایان نامه خود نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام نمایند.

بخش اصلی این جشنواره شامل ۶ گروه علوم پایه ،کشاورزی و منابع طبیعی ، هنر و معماری ، فنی و مهندسی ، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی است و در بخش ویژه نیز پایان نامه های نگارش شده با موضوع های اقتصاد مقاومتی ، معماری و شهرسازی اسلامی ، طراحی مد و لباس ایرانی- اسلامی ، فرهنگ عمومی و آسیب های اجتماعی ، تجاری سازی دانش و فناوری های نوین و مطالعات فرهنگی (فرهنگ دانشگاهی ، سیاستگذاری فرهنگی ، فرهنگ و مدیریت جهادی ) پذیرش می شوند .

💠 بخش اصلی:
– هنر و معماری
– فنی و مهندسی
– علوم پایه
– کشاورزی و منابع طبیعی
– علوم پزشکی و دامپزشکی
– علوم انسانی

💠بخش ویژه:
– معماری و شهرسازی اسلامی
– اقتصاد مقاومتی
– طراحی مد و لباس ایرانی- اسلامی
– فرهنگ عمومی و آسیب های اجتماعی
– تجاری سازی دانش و فناوری های نوین و
– مطالعات فرهنگی (فرهنگ دانشگاهی، سیاستگذاری فرهنگی، فرهنگ و مدیریت جهادی)

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی www.isba.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 66952727 تماس حاصل نمایند.

پایان نامه های برگزیده این دوره از جشنواره همچون ادوار گذشته در مراسمی با حضور مسئولان کشور مورد تقدیر قرار می گیرند ، ضمن اینکه برگزیدگان امکان حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه (3MT ) را خواهند داشت .

فرایند اجرائی دومین دوره مسابقات دفاع سه دقیقه ای که به ابتکار دبیر خانه جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی از سال گذشته کلید خورده ، طی فراخوانی آغاز شده و قرار است این مسابقات امسال در 9 استان کشور اجرا شود.

کد خبر: 868079

وب گردی

وب گردی