حجت‌الاسلام احد آزادیخواه: توقیف کیهان اقدامی عجولانه بود

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: توقیف کیهان اقدامی عجولانه بود و این اقدام به صلاح دولت نیست و بهتر است در این کشور اشخاصی که امنیت ملی را مخاطره می‌اندازند شناسایی شوند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقیف روزنامه کیهان گفت: توقیف روزنامه کیهان به خاطر انتشار خبری که منبع خبر آن هم مشخص است کار عجولانه‌ای بود.

وی افزود: اگر موضوع امنیت ملی برای ما مهم است در کشور افرادی هستند که امنیت ملی را به مخاطره انداخته‌اند و امروز کمترین جریمه و برخوردی در موردشان صورت نمی‌گیرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهارداشت: ما سران فتنه را در این کشور داریم که بلوا درست کرده‌اند، امنیت ملی را به خطر انداخته‌اند و امروز تیتر روزنامه‌های برخی از جریان‌های سیاسی محدود کردن حصر سران فتنه است و حال کیهان یک مطلبی را به نقل از یک منبع مشخص اعلام کرده آن را توقیف می‌کنند.

آزادیخواه بیان داشت: شورای عالی امنیت ملی باید جریان‌ها، افراد و اشخاصی که امنیت ملی را به خطر می‌اندازند بهتر شناسایی کند و روزنامه کیهان هیچگاه امنیت ملی ما را به مخاطره نیانداخته و نمی‌اندازد.

وی افزود: شعار رئیس جمهور شعار آزادی بیان بوده و توقیف یک نشریه مثل کیهان به دلیل انتشار یک مطلب به نقل از یک منبع معلوم مغایر با آزادی بیان است و با شعار اعتدال هماهنگ نیست و اینکه تا به این حد جانب‌دارانه به نشریه‌ها نگاه شود و قضاوت‌های عجولانه در موردشان صورت گیرد نگاه ناقص به نشریه و رسانه است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: توقیف روزنامه کیهان به صلاح دولت نیست و مردم به خاطر این رفتار از دولت گلایه‌مند هستند.

منبع: فارس

کد خبر: 868197

وب گردی

وب گردی