مدافعان حرم غیرتمندانه اجازه دست‌اندازی ‌دشمن ‌به ایران را ندادند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی‌ گفت: مدافعان حرم غیرتمندانه اجازه دست‌اندازی ‌دشمن ‌به ایران را ندادند.

به گزاش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم بسیجی پاسدار وحید فرهنگی با اشاره به شهید مدافع حرم محسن حججی، اظهار داشت: شهید حججی که به شهادت رسید نه‌ تنها در کشور بلکه در دنیای اسلام مطرح بوده و با توجه به این مسئله شهدای مدافعان حرم افتخاری برای کشور و شهر بوده و امیدواریم خداوند توفیقی بدهد تا به خواسته این شهدا عمل کنیم.

وی بابیان اینکه شهید فرهنگی هجدهمین شهید مدافع حرم ست که در استان تشییع می‌شود، گفت: همه مسئولان استان وظیفه‌دارند ادامه‌دهنده راه این شهدا باشند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم افتخار کشور و شهرمان هستند و این شهید بزرگوار درعین‌حالی که سپاهی غیرتمند بوده یک چهره قرآنی هم بود.

آل‌هاشم در پایان گفت: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند در مقابل داعش و تکفیری‌ها و گروه‌های مختلفی که علیه اسلام گام برمی‌دارند اگر در سوریه و عراق در مقابل آن‌ها نمی‌ایستادیم امروز باید در شهرهای مرزی کشور با آنها مقابله می‌کردیم اما شهدای مدافع حرم غیرتمندانه با آن‌ها مقابله کردند تا دشمن نتواند به خاک میهن اسلامی دست‌اندازی نکند.

901

کد خبر: 868281

وب گردی

وب گردی