جایگاه های سوخت در مسیر چذابه آماده باش هستند

سرپرست شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان از آماده باش جایگاه های سوخت در مسیر چذابه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، داریا اخگر،سرپرست شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان بیان داشت: با شتاب گرفتن روند بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز چذابه، تمامی جایگاه های عرضه سوخت در مسیر چذابه - بستان - سوسنگرد - حمیدیه - عین 2 - اهواز معروف به طریق الحسین(ع) به حال آماده باش درآمدند.

وی افزود: آماده باش و سوخت رسانی به خودروهای زائران اربعین حسینی و ارائه خدمات شبانه روزی و تمام وقت تا بازگشت کامل زائران به وطن ادامه خواهد داشت.

اخگر با بیان اینکه سوخت رسانی از اول ماه صفر همزمان با حرکت تدریجی کاروان های اربعین حسینی در مسیرهای اصلی و فرعی تردد زائران شروع شده و تاکنون نیز ادامه داشته است تصریح کرد: تاکنون خللی در فرآیند سوخت رسانی ایجاد نشده و عرضه سوخت بدون محدودیت و طبق برنامه انجام می شود.

سرپرست شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان اذعان داشت: بر حسب نیاز، مخازن ذخیره سازی جایگاه های عرضه سوخت در مسیرهای تردد زائران تکمیل شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 2 جایگاه سیار عرضه سوخت(بنزین و گازوئیل) با ظرفیت 52 هزار لیتر متعلق به شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان در محل یادمان شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در نزدیکی مرز چذابه فعال است اظهار کرد: این 2 جایگاه تا پایان روند بازگشت زائران به عرضه سوخت به صورت شبانه روزی ادامه خواهند داد.

داریا اخگر در ادامه گفت: جایگاه های عرضه سوخت مسیر بیدروبه، حسینیه، پل زال، شوش و الهایی تا مسیرهای فکه به چذابه فعال بوده و برای سوخت مورد نیاز نگرانی و دغدغه ای وجود ندارد.

به گفته وی مجتمع خدماتی رفاهی پایگاه مقاومت بسیج این شرکت با ۱۴۰ تخت، آماده پذیرایی و اسکان است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

902

کد خبر: 868406

وب گردی

وب گردی