روز پرتردد مرزهای سه‌گانه کشور/ پیش‌بینی ورود سه چهارم زوار تا آخر وقت امشب

جانشین ستاد اربعین ناجا با بیان اینکه دیشب یکی از پر ترددترین بازه زمانی برای ورود زائران به کشور را شاهد بودیم، گفت: امروز نیز با توجه به عبور پرتردد، پرحجم و فعال زوار، پیش‌بینی می‌شود که بیش از سه چهارم زوار تا آخر وقت امشب به میهن بازگردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس سردار محمد بابایی جانشین ستاد اربعین ناجا،‌ در مورد آخرین وضعیت تردد زوار اربعین حسینی در مرزهای سه‌گانه مهران، چزابه و شلمچه اظهار داشت:‌ دیشب یکی از پرترددترین زمان‌ها در حوزه ورود زائران به کشور را داشتیم و حجم زیادی از زائران تا اذان صبح وارد کشور شدند به طوریکه همه گیت‌های موجود در مرزها به صورت فعال به خدمت‌رسانی مشغول بوده و با ایستایی کمتر از دقیقه در گیت‌ها به زائران سرویس‌دهی می‌کردند.

جانشین ستاد اربعین ناجا تصریح کرد: امروز نیز وضعیت مرزهای سه‌گانه چزابه، مهران و شلمچه به صورت پرحجم، فعال و پرتردد است و باید گفت که تردد زائران با سهولت انجام می‌شود.

این مقام ارشد نیروی انتظامی اعلام کرد: بالاترین تردد در مرز مهران با بیش از 52 درصد ورود زوار بوده و پیش‌بینی می‌شود که امروز تا آخر وقت بیش از سه چهارم زوار به میهن بازگردند.

وی دوباره تأکید کرد: از امروز صبح تقریباً ورود بی‌سابقه زوار را نسبت به سال‌های گذشته از مرزهای سه‌گانه شاهد بوده‌اند.

جانشین ستاد اربعین ناجا با تأکید بر این مطلب که تمام گیت‌های کنترلی فعال است و مشکل خاصی وجود ندارد، بیان داشت: 500 نفر مأمور مستقر در گیت‌ها به طور کامل در حال سرویس‌دهی به زوار هستند.

این مقام ارشد ستاد اربعین ناجا با پیش‌بینی این مطلب که یکشنبه شرایط مرزها به جالت عادی سال باز می‌گردد خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت جوی به صورت مطلوب است؛ اگر چه آلودگی هوا وجود دارد اما هوا نه بارانی و نه آفتابی است و زوار به راحتی در حال تردد هستند؛ با توجه به وضعیت تردد، امروز و فردا اکثر زوار به میهن باز خواهند گشت.

706

کد خبر: 868451

وب گردی

وب گردی