شرط پاری‌سن‌ژرمن برای ابقای امری/ ۳ گزینه برای جانشینی سرمربی اسپانیایی

مالکان قطری PSG برای اینکه سرمربی سابق سویا در پارک دو پرنس به کارش ادامه دهد، یک شرط مهم دارند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از نشریه آس، قرارداد 2 ساله اونای امری با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری منقضی می‌شود و تنها چیزی که ماندن او در پارک دو پرنس را ضمانت خواهد کرد، قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا است.

امری با وجود افتخاراتی که در دوران مربیگری‌اش در سویا کسب کرد، به دلیل ناکامی‌های مهم فصل گذشته‌اش - مغلوب موناکو شدن در کورس قهرمانی لوشامپیونه و باخت تاریخی 6 بر یک بازی برگشت مقابل بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به حذف PSG‌ از گردونه رقابت‌ها شد - از چشم مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن افتاده است و تنها راهی که می‌تواند اعتماد آنها را برای تمدید قراردادش جلب کند، فتح تورنمتی است که تا کنون از مرحله یک چهارم نهایی‌اش بالاتر نرفته است.

در همین حال بروز اختلاف میان او و نیمار، گران‌ترین و سرشناس‌ترین بازیکن تیم هم مزید بر علت شده است که احتمال ماندنش در PSG کمتر شود. امری فصل گذشته هم در این زمینه مشکلاتی داشت که اوج آن برای مدیریت انفرادی خسه رودریگس و حاتم بن‌عرفه بود.

طبق گزارش نشریه لوپاریسین فرانسه تنها در یک صورت مالکان قطری باشگاه می‌توانند از ناکامی‌ها و ضعف‌های امری طی این فصل و فصل گذشته چشم پوشی کنند که تیم او در لیگ قهرمانان اروپا موفق باشد و در غیر این‌صورت باشگاه برای جذب سه گزینه مورد نظرش یعنی آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد و دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید دست به کارش خواهد شد. در میان این سه نفر در حال حاضر احتمال موفقیت باشگاه برای استخدام مورینیو بیشتر به نظر می‌رسد. آقای خاص نه تنها از کم کاری باشگاه برای خرید بازیکنان مورد نظر او به خصوص ایوان پریشیچ ناراضی است بلکه اخیراً در یکی از مصاحبه‌هایش گفت که پایان دوران مربیگری‌اش در منچستریونایتد نخواهد بود و جو پاریس را هم جادویی و خاص توصیف کرد.

604

کد خبر: 868505

وب گردی

وب گردی