وضعیت تردد در مرزها پرحجم و روان است

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در ابتدای ماموریت اربعین حسینی(ع) ۱۰۰ هزار خودرو در مهران پارک شد و بعد از اربعین و ورود زائران به کشور بیش از ۶۰ درصد از این خودروها خارج شدند.

به گزارش ایسکانیوز ، رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه وضعیت تردد در مرزها پرحجم و روان است ، گفت: همزمان با آغاز موج بازگشت زائران از مرز مهران ،بیش از ۶۰ درصد خودروهایی که در شهر مهران پارک شده بودند، خارج شدند.

سردار "تقی مهری" در جلسه قرارگاه اربعین مرزبانی ناجا اظهار داشت: در ابتدای ماموریت اربعین حسینی(ع) ۱۰۰ هزار خودرو در مهران پارک شد و بعد از اربعین و ورود زائران به کشور بیش از ۶۰ درصد از این خودروها خارج شدند.

وی افزود: هزارتیم پلیس راه و راهور در استان های ایلام، خوزستان ، کرمانشاه ، همدان، لرستان و مرکزی برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و ایمنی در رفت و آمد به صورت شبانه روز فعال هستند.

رئیس پلیس راهور ناجا یادآور شد: 700 دستگاه اتوبوس بین شهری روز گذشته در پایانه برکت مهران آماده بوده زائران را به شهرهایشان انتقال دهند که در این رابطه مشکل اتوبوس نداریم.

سردار مهری به تردد در مرزهای شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: وضعیت ترافیک در این محورهای مواصلاتی روز گذشته پر حجم و روان بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: مسیر خرمشهر به اندیمشک از ترافیک کاملاً روانی برخوردار است و محور چذابه تا سوسنگرد پرحجم و روان گزارش شده است.


پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 868658

وب گردی

وب گردی