ارتباط ویدئو کنفرانس فرمانده ناجا با مرزهای سه گانه

فرمانده نیروی انتظامی با حضور در قرارگاه اربعین فاوا و رصد و پایش پایانه های مرزی سه گانه از طریق ویدئو کنفرانس، بر لزوم بهره گیری مطلوب از امکانات و تجهیزات برای خدمات رسانی مناسب تر به زائران تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار "حسین اشتری" با حضور در قرارگاه اربعین فاوا ناجا از طریق سامانه های ارتباطی ، پایش تصویری و ویدئو کنفرانس با مرزهای مهران، شلمچه و چذابه ارتباط برقرار و از نزدیک در جریان تردد زائران اربعین حسینی قرار گرفت .

سردار "حسین اشتری" دراین بازدید از زحمات و تلاش همکاران و دست اندرکاران به منظور برقراری امنیت و انجام این ماموریت بزرگ تقدیر کرد.

فرمانده ناجا به تبلور رضایتمندی پیرامون ماموریت اربعین حسینی(ع) اشاره و بر لزوم بهره گیری مطلوب از امکانات و تجهیزات برای خدمات رسانی مناسب تر به زائران تاکید کرد.

سردار حسین اشتری همچنین تدابیر لازم به منظور تسهیل در ورود خیل عظیم زائران اباعبدالله الحسین (ع) به کشور مان را به فرماندهان مربوطه ابلاغ کرد.

گفتنی است، در این بازدید ، سردار " اسکندر مومنی" جانشین فرمانده نیروی انتظامی و سردار " فتحی زاده" جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از طریق ویدئو کنفرانس گزارشی از وضعیت مرزهای سه گانه ارائه کردند؛ همچنین سایر قرارگاه های فرعی نیز با ارائه گزارشی ، آخرین وضعیت ماموریتی خود را اعلام کردند.

در ادامه سردار "احمد دولتخواه" معاون فاوا ناجا درخصوص زیر ساخت های کلان فیبر نوری، سامانه های پایش تصویری، ارتباطات صوتی و تصویری برمبنای 4G، بانک های اطلاعاتی و تامین نیاز های ماموریتی حوزه فاوا و یگان های دخیل در انجام ماموریت اربعین گزارشی ارائه کرد.
پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 868678

وب گردی

وب گردی