ترافیک سنگین در مسیر بازگشت از مرز‌های مهران، چذابه و شلمچه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در محور انزلی به فومن استان گیلان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

به گزارش ایسکانیوز ، سرهنگ نادر رحمانی گفت: ترافیک در مسیر‌های بازگشت از مرز‌های مهران، شلمچه و چذابه پرحجم و روان گزارش شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در محور انزلی به فومن استان گیلان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

رحمانی افزود: در محور خوی در استان آذزبایجان غربی، محور اردبیل به سراب و خلخال در استان اردبیل مه گرفتگی و کاهش دید افقی مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهارکرد: در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک نیمه سنگین است.

رحمانی گفت: در مسیر‌های برگشت استان ایلام محور مهران به صالح آباد و صالح آباد به ایلام، استان خوزستان محور‌های چذابه به اهواز و شلمچه به خرمشهر و در استان کرمانشاه محور حمیل به اسلام آباد ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 868691

وب گردی

وب گردی