نمایشگاه «خط کوفی کاف»  برپا می شود

فرهنگسرای فردوس مجموعه‌ای از آثار تایپوگرافی هنرمندان گرافیست را در گالری یک پردیسان به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، نمایشگاه «خط کوفی کاف» مجموعه ای از آثار تایپوگرافی بانوان هنرمند و جوان به نام های شیدا شکرائی، فاطمه حاتمی، بنفشه حاجی میرآقا، فرشته رنجبر، پرستو نور محمدزاده و پریسا شکرالهی است که شنبه 20 آبان ماه ساعت 16 در گالری 1 نگارخانه پردیسان گشایش می یابد و تا پایان این ماه پذیرای عموم علاقمندان و هنردوستان به ویژه در رشته گرافیک است.

شیدا شکرایی، کارشناس ارتباط تصویری از دانشکده دکتر شریعتی است و حضور در نمایشگاه گروهی کیف های دستدوز اشبالت در گالری شریعتی، نمایشگاه تابلوهای کوچک در گالری شریعتی، نمایشگاه گروهی چاپ فلز ژوژ در گالری شریعتی، نمایشگاه گروهی پوستر ژوژ در گالری هپتا، نمایشگاه نقاشیخط گالری هپتا و شرکت در جشنواره نقاشیخط جوان، از سوابق هنری وی است.

پرستو نور محمدزاده، فارغ التحصیل کارشناسی ارتباط تصویری از دانشکده دکتر شریعتی در نمایشگاه گروهی کیف های دستدوز اشبالت در گالری شریعتی شرکت داشته و از اساتید وی می توان به نوید برزنجی و روح اله داخانی اشاره کرد.

فرشته رنجبر، کارشناسی ارتباط تصویری، تاکنون دو نمایشگاه در فرهنگ سرای اندیشه با عنوان خط دست آزاد، نمایشگاه خط کوفی در گالری هپتا و نمایشگاه جشنواره روح اله خمینی در فرهنگ سرای نیاوران برپا کرده است.

پریسا شکرالهی، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک در جشنواره نقاشیخط جوان حضور داشته و نمایشگاه خوشنویسی در گالری هپتا برگزار کرده است.

و بنفشه حاجی میرآقا، کارشناس ارتباط تصویری از دانشکده دکتر شریعتی است و تحت نظر اساتیدی چون مصطفی خزایی و روح اله داخانی آموزش دیده است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 30 آبان ماه ساعت 9 تا 18 به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.

503

کد خبر: 868723

وب گردی

وب گردی