سریال ماندگار بهروز افخمی در ونزوئلا پخش می‌شود

شبکه تلویزیونی ویوه(ViveTV) متعلق به کشور ونزوئلا  در حال پخش سریال « کوچک جنگلی» است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی هیسپان تی وی، دوبله اسپانیایی این سریال طی همکاری مشترک رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کاراکاس و شبکه تلویزیونی ایرانی هیسپان تی ویHISPANTV برای پخش در اختیار شبکه تلویزیونی ویوه ونزوئلا قرار گرفته و شامگاه شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت ساعت 21 به وقت محلی، به مدت تقریبی 6 هفته به نمایش گذاشته می شود.

سریال 11 قسمتی« کوچک جنگلی» یکی از سریال های پرطرفدار تلویزیونی ایران در دهه ۶۰ است؛ که در ژانر تاریخی، حماسی و سیاسی به کارگردانی بهروز افخمی و با حضور جمع کثیری از هنرمندان ایرانی ساخته شده است. در این سریال تلاش می‌شود زوایایی از قیام میرزا کوچک خان جنگلی و مردم گیلان به نمایش درآید.

این سریال در راستای بهره برداری حداکثری از ظرفیت و توانمندی رسانه های بومی و ملی کشورهای آمریکای لاتین به منظور معرفی فرهنگ و تاریخ ایران زمین برای پخش از شبکه ونزوئلایی یاد شده انتخاب شده است و رویکرد ضد استعماری این نهضت و سیر مبارزات تاریخی آن برای بینندگان ونزوئلایی از جذابیت ویژه ای برخوردار است.

تلویزیون ویوه ونزوئلا پیش از این نیز برنامه های مختلفی از تولیدات رسانه ملی و هیسپان تی وی را از طریق همکاری مشترک رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کاراکاس و شبکه بین المللی اسپانیایی زبان هیسپان برای شهروندان ونزوئلایی خود به پخش درآورده است که از جمله تازه ترین آنها می توان به مجموعه مستند «دفاع مقدس» و برنامه آموزشی «فارسی صحبت کنیم» اشاره کرد.

501

کد خبر: 868763

وب گردی

وب گردی