پیام پنالتی‌های چشمی به شفر و کی‌روش/ نمی‌خواهم دفاع وسط باشم!

شنیده می‌شود مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال از بازی در پست دفاع وسط چه در باشگاه خود و چه در تیم ملی ناراضی است و اعتقاد دارد در پست هافبک دفاعی مفیدتر واقع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روزبه چشمی در لیگ برتر پانزدهم یکی از ستاره‌های تیم فوتبال استقلال بود که در پست هافبک دفاعی عملکرد درخشانی داشت و توانست یکی از مهره‌های مؤثر تیمش باشد.

مصدومیت شدید چشمی باعث شد او بیش از یک سال از میادین دور باشد و نتواند به کمک استقلالِ علیرضا منصوریان بیاید. این بازیکن با حضور شفر به پست مدافع میانی منتقل شد اما با وجود عملکرد نسبتا قابل قبولی که داشت، با انجام خطای پنالتی در دربی 85 زمینه‌ساز شکست تیمش در حساس‌ترین دیدار فصل شد.

همچنین چشمی در دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل پاناما خطای مشابهی را مرتکب شد و اجازه نداد یک کلین‌شیت ملی دیگر در کارنامه علیرضا بیرانوند ثبت شود. شنیده می‌شود چشمی از بازی در پست دفاع وسط چه در استقلال و چه در تیم ملی ناراضی است و اعتقاد دارد در پست هافبک دفاعی مفیدتر واقع می‌شود.

اطرافیان چشمی بر این باورند خطاهای بی‌محابای چشمی چندان هم سهوی نیست و او با این کار، پیامی را به سرمربیان خود ارسال می‌کند تا دیگر از او در قلب دفاع بازی نگیرند.

604

کد خبر: 868789

وب گردی

وب گردی